02.09.2016

Ce poti face cu o folie magnetica?

     Folia magnetica este conceputa special pentru aplicatii la interior si, in general, este disponibila in doua variante: cu ambele fete maro (cu sau fara adeziv) si cu o fata maro si una alba.
Aceste folii magnetice se pot folosi pentru diverse aplicatii la interior, cum ar fi:
- materiale promotionale (calendare, mape, poze magnetice, magneti pentru frigider)
- ambalaje
- expuneri in sali de curs, la conferinte
- aplicatii care necesita modificari zilnice
     Acestea au o grosime standard de 0.5 mm facand aplicarea sa fie usoara.
     Lucrez intr-un magazin fizic care se ocupa cu vanzarea unor servicii de telefonie, vindem telefoane mobile si tablete. Avem oferte care se schimba la doua zile, altele saptamanal si unele lunar.      Ce ne-am face cu ofertele care trebuiesc indepartate si inlocuite la fiecare doua zile daca nu am avea o folie magnetica care sa ne ajute in privinta expunerii?
     Utilitatea acestor folii magnetice am observat-o inca din primul an de facultate, fiind prezenta in fiecare sala de curs. Utilitatea acestei folii magnetice am descoperit-o cu mai mult timp in urma, cand aveam doar cativa anisori, prin magnetii pentru frigider pe care-i aducea mama din oras. Atunci nu stiam despre ce este vorba, stiam doar sa ma bucur de acel magnet. O data cu trecerea anilor, am inceput sa privesc mai de aproape fiecare obiect si sa aflu ce a stat la baza producerii lui si cum a ajuns in mainile mele.
      Nu stiu si-mi e greu sa cred ca se invata despre folie magnetica in scoala generala sau in liceu, dar as putea pune pariu ca m-as putea prezenta in cadrul unei unitati de invatamant cu un material promotional bazat pe o folie magnetica, majoritatea vor privi si nu vor sti ce sta la baza acestuia.
     Unele lucruri sunt simple, poate nici nu ne intrebam vreodata de ele, dar le consider esentiale si ar trebui expuse lumii pentru informare.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!