03.01.2013

Descendentul unei zodii

Dragii mei, o data cu venirea anului 2013 ma indrept spre un numar foarte frumos. ATAT va spun.Mai multe detalii la momentul oportun.



Randul trecut am vorbit despre ascendent.Acum o sa va vorbesc despre DESCENDENT.
O teorie foarte simpla: DESCENDENTUL este zodia total opusa! Zodia cu care nu faci ,,casa buna" sa spunem asa...
Daca nu iti stii Descendentul, poti lasa aici comm cu data nasterii+zodia in care esti si ora nasterii iar eu iti calculez descendentul.
Sunteti interesati?
Share:

22 de comentarii:

  1. Eu stiu ca sunt nascuta la 12 jumate dar o fi ziua, o fi noaptea.. habar nu am.
    Nu cred ca o sa stim vreodata cu exactitate amanuntele astea si totodata lucrurile legate de horoscop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Esti nascuta la 12 jumatate, dar spune-mi si data nasterii.

      Ștergere
  2. 23.12.1997 si cred ca ora 5 dimineata.. nu stiu sigur :"> Multumesc anticipat ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt născută la 12 fără un sfert,ziua.Fecioară.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am calculat si eu descendentul meu. Este fecioara, eu fiind taur. Total opuse:)) Eu, oricum sunt una dintre ecele persoane care tine cont de zodiac;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu tin cont de horoscop dar daca tot am apucat sa invat aceste lucruri am zis sa le fac publice pentru cei carora le plac aceste lucruri.

      Ștergere
  5. Nu am mai fost demult pe la tine...vad ca te tii de scris. Nu prea cred in horoscop sau orice fel din astea. Astept sa vad ce ai sa mai scrii.

    RăspundețiȘtergere
  6. 22.06.1993, Rac, ora 07:40, matinal ca Răzvan și Dani :D

    RăspundețiȘtergere
  7. 4.02.1995, varsator, ora 10 dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  8. 27.01.2000 , varsator , ora 4 dupa-amiaza

    RăspundețiȘtergere
  9. 17 ianuarie, ascendent in capricorn 1995 , ora 7.00 . ce descendent am?

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!