16.03.2018

Scapa de grija distribuitorilor de energie electrica

Ma consider o persoana independenta din foarte multe puncte de vedere si imi doresc sa raman asa pe viitor. Nu imi place sa depind de nici o persoana, mai ales, nu imi place sa depind de o companie, fie ca este de vorba de o companie de telecomunicatii sau un distribuitor de energie electrica. Consider ca nu trebuie sa dansez dupa cum canta ei.

Acest concept m-a facut sa iau diferite masuri de-a lungul timpului si sa imi doresc sa ma descurc de unul singur. Anul trecut am cumparat doua sisteme solare fotovoltaice rezidentiale pe care mi le-am montat pe acoperisul locuintei si care produc energie electrica pentru intreaga locuinta. Ma pot declara multumit din toate punctele de vedere deoarece acestea produc suficienta energie cat sa utilizez toate electronicele si electrocasnicele din locuinta in acelasi timp. De multe ori s-a intamplat, pe timp de iarna, ca vecinii mei sa ramana fara curent electric datorita furtunilor de zapada care creeaza pagube materiale distribuitorului de energie electrica iar reparatia dura pana la 48 ore iar eu ma bucuram de lumina si caldura in locuinta.

In ciuda acestui aspect, vecinii mei sunt sceptici si nu doresc sa imi urmeze exemplul. Folosesc de mai bine de un an acest ''serviciu'' de energie electrica si nu am avut neplaceri. Ei sunt de parere ca acestea nu pot produce energie electrica cat timp nu este soare pe cer, ipoteza total eronata. ''Ce ne vom face pe anotimpul friguros?'' este intrebarea care strapunge buzele lor.

Dragi vecini, panoul fotovoltaic produce energie electrica din momentul in care se lumineaza afara pana cand se innopteaza. Mai mult de atat, acumulatorul este capabil sa depozitele energie electrica pentru inca ~36 ore de functionare, acest lucru nu iti permite sa ramai fara energie electrica.

Aceasta investitie m-a ajutat sa scap de grija facturii de electricitate iar acei 250 lei pe care ii plateam lunar, imi raman si pot cumpara alte lucruri de care am nevoie in viata de zi cu zi. Probabil, ca sa fac o aroganta, voi merge intr-o vacanta cu banii stransi timp de 1 an de zile de pe urma facturilor de energie electrica pe care i-am scutit.

Mai pot adauga si faptul ca prin acest mod protejez natura si nu mai contribui la poluare, deconectandu-ma definit de distribuitorul de energie electrica de pe piata.


Aceasta idee poate te va ajuta pe viitor sa constientizezi ca independent poti produce mai mult pentru tine.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!