25.03.2019

Apartament vs Casa

M-am nascut si am crescut in mediul rural, acolo unde am stiut sa ma bucur de copilarie, unde ieseam pe ulita cu ceilalti prieteni de-o seama cu mine, mai mari, mai mici si petream impreuna toate dupa amiezile. Ne umpleam de praf sau noroi, dar ne intorceam seara acasa rosii in obraji, obositi si tot ce ne doream sa primim era o portie de mancare calda si ulterior somn.

Anii au trecut rapid iar pe timpul scolii am stat tot la tara. Cel mai greu mi-a fost sa ma obisnuiesc cu ideea ca imediat dupa ce termin clasa a XII-a, trebuia sa parasesc locul care pentru mine insemna ''acasa'' si sa ajung intr-un oras necunoscut printr-o multime de straini. Norocul mi-a suras la inceput si imediat dupa ce am terminat liceul m-am mutat in Bucuresti, cu chirie, dar tot la o casa. Desi eram departe de familie, cel putin stateam la casa, asa cum mi-am dorit si mai aveam putin loc in gradina sa citesc o carte pe leagan pe timpul verii si mai puteam face un gratar cu colegii de lucru.

Aceasta fericire de a locui la casa nu a durat foarte mult si in mai putin de doi ani, am fost nevoit sa ma mut, sa eliberez spatiul deoarece proprietara s-a decis sa vanda locuinta. A fost dezamagitor, mai ales datorita faptului ca am fost nevoit sa eliberez spatiul intr-un timp destul de scurt. Nu mi-am mai gasit o casa unde sa pot sta, asa ca am fost nevoit sa ma mut intr-un apartament cu doua camere, la bloc.
Cum a fost trecerea de la casa la apartament?

Pot spune ca a fost ingrozitoare. In primele doua nopti nu am putut dormi mai multe de doua ore pe noapte si imi era foarte greu sa accept ca sunt prins intre o multime de pereti de beton si fara curte. Situatia m-a constrans sa locuiesc in acest spatiu timp de un an si doua luni deoarece nu aveam alta varianta.

Ulterior, am inceput sa caut o noua locuinta pe un site de vanzari case Ploiesti si sa incep demersurile privind achizitia unei astfel de locuinte. Pentru faptul ca urma sa nu mai platesc chirie si ca voi locui la casa, pentru mine, a fost precum o stare de euforie. Cautarile au mers destul de rapid datorita filtrelor prezente pe pagina care m-au ajutat sa restrang cautarile in functie de cerintele mele.

Vizionarile au inceput la doua zile dupa primele anunturi selectate. Nu a fost deloc greu sa aleg deoarece, in cadrul unei vizionari, s-a intamplat ceva ce m-a decis sa spun ''Asta ramane''. Stiti acel moment in care sunteti plecati un timp indelungat de acasa si apoi va intoarceti? Home sweet home! Am gasit o casa care semana suficient de mult cu casa in care am copilarit si care a reusit sa imi inspire un aer familiar, simtindu-ma ca acasa.

Pana la urma, ACASA este cel mai de pret cuvant care simbolizeaza linistea noastra interioara. ACASA este cel mai bine!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!