27.10.2012

Facebook vs Yahoo

Este ,,normal", spun unii, sa avem cont pe celebra retea de socializare facebook. Este adevarat ca aceasta retea a devenit foarte populara in randul oamenilor si chiar bloggerii se folosesc de facebook pentru a promova bloguri sau articole.
Eu nu prea sunt adeptul retelelor de socializare dar o folosesc mai mult pentru promovare si nu petrec prea mult timp pe facebook : 10-20 minute pe zi...cateodata nici pe astea :))

Ceea ce vreau sa scot in evidenta este chatul facebook care este foarte folosit de utilizatori. Des primesc mesaje: ,,intra pe facebook sa vorbim" ... in loc de: ,,intra pe mess sa vorbim".
Sincer eu nu folosesc aproape deloc chatul facebook chiar daca au adaugat ei emoticon-uri. Mi se pare mult mai ok yahoo messenger decat chatul facebook.

Dar voi, dragi cititori...ce folositi? Chatul facebook sau Yahoo Messenger?


Inainte de toate vreau sa va arat un numar foarte frumos de vizualizari cu care am fost familiarizat in ultima perioada:

 Oare ce semnifica ,,2.222"? :))

Acest articol reprezinta doar opinia personala!

Urmatoarele teme pe care le voi aborda pe blog sunt: Diferenta de varsta intr-o relatie (Conceptul:baiatul sa fie mai mare decat fata) si Vremuri apuse.
Share:

9 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi place chat-ul de la facebook...dar il folosesc ca sa schimb o vorba doua cu oamenii din orasul meu, Id-ul de messenger e mai mult pentru persoanele apropiate sau pentru cei cu care ai intr-adevar ceva de discutat. :) Cel putin la mine asa e.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai folosesc uneori chatul de pe facebook, nu ma deranjeaza dar oricum e mult mai ok messul

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu in ultima vreme am folosit cel mai mult chatul de pe facebook. Oricum nu prea vorbesc cu multe persoane in online. Pe mess vorbesc numai cu o prietena care nu are facebook si cu alte persoane, in cazuri mai aparte. Cu rudele conversez pe skype sau prin emailuri (asta cand nu ne telefonam). Cu prietenii vorbesc pe facebook si prin telefon. Astfel ca messul ramane cam neutilizat la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu folosesc skype-ul:) dar messenger-ul e de baza.

      Ștergere
  4. Eu folosesc mess-ul chiar daca in ultima vreme ma saluta lumea si pe facebook.Mess-ul imi place mult mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Messenger . Pe Facebook sunt deja prea multi cocalari/pitipoance .. ce-i mai cersesc si like-uri .
    Plus ca il folosesc de mult timp ..

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!