16.08.2014

Babe care mai cred in picturi




Sursa poza: internet

Ieri m-am uitat la o stire pe internet (eu nu ma uit la tv) si am vazut cum mii de babe, venite din toate colturile tarii, s-au dus intr-un loc (nu mai stiu unde), au urcat un deal mergand in genunchi, apoi au inconjurat o Biserica tot mergand in genunchi pe motiv ca acolo s-ar afla o icoana cu Fecioara Maria care ar face minuni.
Sincer, nu am nimic cu persoanele in varsta, ei sunt parintii si/sau bunicii nostrii dar cand vezi ca sunt capabile sa mearga sute de km, sa urce un deal in  in genunchi, sa dea ocol de cateva ori la biserica tot in genunchi si sa stea la o coada infernala pentru a ajunge la o icoana iar apoi se vaita ca "vaaii...nu pot sa merg; Vaaai...sunt batrana...da-te tinere la o parte de pe scaun sa stau eu" imi vine sa le trimit pe unde au iesit pe lume. Du-te babo la pictura pentru care ai mers in genunchi sa-ti dea un loc sau sa te faca sa mergi, ca oricum la varsta pe care o ai te cauta moartea si cu/si fara picturile tale colorate si moaste cioturi de morti pupate. Te vaiti 363 de zile pe an ca vai de batranetea ta iar o zi esti in stare sa mergi si-n genunchi, sa urci dealuri, sa dai ocoluri la biserica, sa strabati km intregi si te mai vaiti de batranetea ta si ca nu poti sta in picioare? Cand ai stat o zi intreaga la imbulzeala la moaste ti-a oferit cineva scaun?

Iar daca vrei sa o iau si din punct de vedere religios, nu icoana in sine face minuni ci Fecioara Maria. Sunt icoane cu Fecioara Maria in toate bisericile. Du-te la Biserica din satul/orasul tau de Sf. Marie, pupa icoana si roaga-te daca tot esti credincioasa si crede-ma: e mai sanatos pentru varsta dumitale. Ce e mai rau este faptul ca "traditia" este dusa mai departe din cauza acestor exemplare de gandire "matura" care au trecut prin viata si au "experienta vietii" prostia vietii comuniste. Si ca sa pun cireasa in varful tortului: Nu cedez locuri pentru femeile in varsta decat in cazuri speciale, cand constat eu ca acea persoana chiar are nevoie de un scaun, preferand sa cedez locul unei fete tinere. Acum va invit sa aruncati cu pietre si sa spuneti ca sunt nesimtit! Accept mai mult ideea asta decat ideile oamenilor comunisti, din punct de vedere mental.

PS: Cand voi fi batran, nu vreau sa-mi cedeze nimeni locul!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!