27.01.2012

 Alte decizii ...


Pe langa deciziile luate ieri de a inchide pagina si contul meu de facebook cat si cel de twitter am mai luat cateva decizii .
De astazi inainte nu mai fac schimb de link-uri sau bannere .
Bannerul meu a fost sters de pe blog cat si codul acestuia . Nu o sa mai adaug bloguri in lista de blogroll , am facut putina ,,curatenie" pe-acolo si am pastrat doar blogurile pe care le urmaresc eu zilnic cu placere .
- am eliminat sectiunea de Horoscop
- am eliminat gadget-ul (sper ca am scris bine) cu ,,Radio ZU" .
- am eliminat paginile : Fotografii & About me
...si am schimbat interfata blogului ...sper sa va placa .
Share:

4 comentarii:

  1. Frumoase schimbări. E mult mai bine acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. e mai aerisit acum, toate lucrurile pe care le-ai scos trebuia scoase dupa parerea mea :D
    foarte dragut noul aspect.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place...este un blog sincer si deschis....simplu si la subiect
    Felicitari! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!