26.01.2012

Timpul a inghetat

Revin pe blog dupa o lipsa de 48 ore . Datorita vremii nefavorabile am ramas fara curent electric , televiziune , telefonie si internet .
Pana in prezent s-a remediat problema curentului electric , restul 0 .Probabil va intrebati cum scriu pe blog...am anticipat si va raspund .
Mi-am activat optiunea de internet pe mobil si folosesc telefonul ca modem ...viteza este relativ foarte mica , de 30kb/s , dar macar pot intra pe blog sa scriu .
Aseara la lumina unei lampi m-am apucat sa ,,scriu pe blog in offline" . Spun asta deoarece am scris pe o coala ce o sa pun pe blog .




Mai jos aveti ceea ce am scris eu pe foaie aseara...
*Imi cer scuze daca gasiti mici greseli (lipsa unei virgule sau punct) dar am scris la lumina unei lampi iar vizibilitatea nu era foarte buna .
*Dati click pe imagine pentru a o redimensiona .






Tot aseara am scris si o poezie , pe care iata , o pun pe blog : 


                                                                 Scrisoare catre Dumnezeu...


Stau , privesc pe geam zarind
Roua diminetii ,
Ma chinui sa descifrez 
Tainele tineretii .


Pasind pe drum privesc
Cerul prosperitatii ,
Inca o data ma inchin
Datatorului vietii !


Cate un pic a mai trecut
Din lungul drum al vietii
Insa tin sa multumesc
Dumnezeului meu !


El m-a invatat sa iubesc ,
Multumita lui traiesc ,
El m-a invatat ce e bine
Sa traiesc fara suspine .


Ma inchin cu credinta
Bunului Dumnezeu ,
Ma afirm prin iubire
Aproapelui meu !

Share:

3 comentarii:

  1. uite asa am vazut si eu o poezie scrisa de tine :D
    imi pare rau dar nu am inteles mare lucru de pe foaie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu le suporta pe toate..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lavinia : dai click pe imagine si se mareste , ai chiar 2x zoom .
    @Raisa : ai dreptate !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!