26.05.2012

Pasiune si talent

Vreau sa incep simplu acest articol
Prin cateva cuvinte sa va descriu acest titlu ,
Vreau sa va anunt ca o poezie compusa in aceste zile
Am postat-o azi pe blogul cu rime .

Mai pe scurt : Am postat o poezie noua pe blogul cu poezii !

Se intampla in viata sa luam o mica pauza de la activitatile noastre (placute sau mai putin placute) , iar dupa aceasta pauza nu mai avem chef sa revenim . DE CE ?
Adica cand faci ceva ce nu iti place...este logic motivul pentru care nu mai vrei sa revii , dar atunci cand faci ceva ce iti place , de ce nu vrei sa iti reiei activitatea ?
Aici nu fac referire neaparat la o anume slujba (desi intra si astea tot aici) , eu as dori sa fac referire la pasiuni .
Adica...
Cunosc un baiat care deseneaza extraordinar de bine , face portrete din creion si le face exceptional . O data a luat o pauza de 2 saptamani spunand ca are nevoie de una si pe urma nu a mai dorit sa fac acest lucru .Desi inainte de pauza , desena continuu...era pasiunea lui . Ce s-a intamplat cu pasiunea ? Ce s-a intamplat cu talentul ?
Eu nu stiu cum vin chestiile acestea , nici nu le gasesc o rezolvare rationala , dar de exemplu , eu...nu cred ca pot renunta la pasiunea pentru poezii ...NICIODATA ! Oricand am chef sa compun o poezie iau o foaie si un pix si incep...indiferent de locatie si timp .
Adica sa iti placa un lucru timp de 6-8 ani de zile si sa il faci din placere si pe urma pur si simplu abandonezi ? Asta inseamna ca ai muncit degeaba...
Eu cred ca atunci cand ai un talent trebuie sa il fructifici ...cati nu si-ar dori sa poata picta si nu pot ...iar el a abandonat aceste lucruri .

Sa nu se inteleaga ca intervin eu in procesul vietii lui , eu doar am dat un exemplu pentru ceea ce am vorbit astazi in acest articol. Este viata lui si deciziile lui !

Share:

2 comentarii:

  1. Când eram mai mic, eram destul de bun la șah. Între timp, am ajuns un jucător groaznic. Am găsit prin octombrie o plăcere în a merge la sală. În aprilie m-am oprit. Acum nu mai aștept decât să iau BAC-ul, ca să mă reîntorc la sală. Pur și simplu, după ce o perioadă nu ai mai făcut ceva, uiți cât de multă plăcere îți făcea. Și trebuie să îți reamintești! Cum altfel dacă nu practicând?!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!