19.05.2012

Pentru Tequila !

Poate unii dintre voi se intreaba cine este Tequila...nu ?
Pai Lavinia ( C.L.M. ) i-a luat un interviu ...asa ca puteti afla informatii despre Tequila dand click pe urmatorul link : DESPRE TEQUILA

Altii se vor intreba de ce fac acest articol...pai ...sa vedem :
Imi place tot ceea ce face Tequila , o urmaresc , o felicit pentru initiativa si ii doresc succes in continuare !
Acum v-ati lamurit ?

Deci ...,,sa trecem la treaba" :)

Tequila a facut un video pentru concursul Selgros si are nevoie de ajutorul nostru. Mai jos aveti video-ul :

Sau daca doriti sa il vizualizati direct pe pagina de youtube dati click pe urmatorul link : Tequila- video pentru concursul Selgros .

ACUM ... pentru a castiga concursul , Tequila are nevoie de cat mai multe like-uri pe urmatoarele doua pagini :
Pagina 1 - facebook
Pagina 2 - facebook
Va rog accesati aceste doua link-uri si dati like-uri .
Nu uitati sa distribuiti mai departe link-urile pe paginile voastre de facebook.Nu va ia mai mult de 10 secunde asa ca nu stati nepasatori si dati like-uri . Tequila trebuie sa castige !!!
Puteti da mai departe link-urile si in lista voastra de messenger , skype sau pe alte site-uri de socializare precum : hi5 , twitter sau pe site-uri de gen : youtube !

Daca iti place Tequila
Distribuie nu mai sta ,
Ofera-i un like
Si ea va castiga !
Share:

4 comentarii:

  1. Dat like, trimis pe la omuleti. Datorita lui C.L.M. am aflat si eu de Tequila si chiar imi place mult ceea ce face si se descurca. Si si si merita sa castige!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ada : Iti multumesc mult ! Si eu am aflat de la Lavinia si da...MERITA SA CASTIGE!!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!