15.05.2012

PENTRU DUDUS UITA SA VIZEZE!!! SURPRIZA




Ganduri risipite de vant
Si adunate pe un blog
Se numeste : ,,Dudus uita sa viseze"
Si are un viitor .

Un viitor cum nu se poate mai bun
Si deschis catre noi taramuri ,
Gata zilnic sa-ti dedice
Cuvintele si gandul .

M-a atras din prima clipa
Tot ceea ce ai scris ,
M-ai atras ca intr-o capcana
Si doresc sa raman prins .

Sunt victima cuvintelor tale ,
Dulci precum zaharul si mierea ,
Sunt sclavul stilului tau ,
De a-mi fura puterea .

Desi ma simt captiv in acest taram
Nu imi doresc salvarea ,
Ma simt bine aici cum sunt
Si va urma continuarea .

Iti multumesc din suflet
Pentru toate cuvintele spuse ,
Ai avut grija de sufletul meu
Si l-ai hranit cu gandul tau .

Mi-ai dedicat sute de cuvinte
Si-ai transmis mii de idei ,
Ai transpus in cuvinte totul
De parca-r fi fost scantei .

Te-am citit si azi cu drag ,
Si am ramas fara cuvinte ,
Ti-am spus si o spun si azi :
ITI IUBESC POEZIILE !

Pe final am o rugaminte
Si te rog sa imi promiti
Ca nu lasi poezia deoparte
Si sa nu ma uiti aici !

Share:

3 comentarii:

  1. Iti multumesc foarte mult dragul meu prieten blogosferic.>:D< <3...si-ti promit ca atata timp cat inspiratie va exista nu ma voi lasa; si-ti multumesc pentru toate datile cand nu m-ai alsat sa remnunt.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dudus : Tu nu ai nevoie de inspiratie pentru ca tu esti inspiratie ! Eu trebuie sa iti multumesc pentru toate cuvintele frumoase si increderea acordata !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!