11.12.2016

Implant Dentar



     Sanatatea dintilor nostrii este foarte importanta. O dantura sanatoasa si bine pusa la punct este oglinda fiecarui om.Ultima verificare stomatologica am facut-o luna trecuta, (fac control stomatologic periodic, exact la instructiunile stomatologului), iar in sala de asteptare era un om care avea nevoie de un implant dentar Brasov.
      Omul era putin agitat pe scaunul acela; si-a cumparat o sticla de apa plata pe care a terminat-o in mai putin de 5 minute. Am ajuns la cabinet cu 30 de minute inainte si ma uitam la ceas cum trec minutele pana la ora la care trebuia sa intru la consultatie, fiindca aveam programare.
Acesti oameni fac minuni si au o experienta bogata in domeniu: Estetica Dentara, Chirurgie Dentara, Implantologie, Ortodontie si Endodontie.

      Revenind la vizita mea la medicul stomatolog, dupa cateva minute, acel domn care venise pentru implant dentar m-a intrebat daca imi este frica.
Eu: Nu... nu am de ce sa-mi fie frica. Vin aici frecvent, acord incredere si am primit incredere, am sperat la calitate si am primit calitate. Sunt foarte multumit si niciodata nu m-a durut nimic, nici cand am plombat o masea si nici cand am tratat altele. 
El: Offf... mie inca imi este frica. Am 35 de ani si imi este frica de durere...
Eu: Asa am fost si eu la inceput, dar dupa prima vizita la medicul stomatolog, m-am convins ca acesti oameni nu fac altceva decat sa ajute si isi fac meseria foarte bine.

     Dupa alte intrebari puse, a sosit vremea sa intru in cabinet. Controlul a fost scurt, nu am avut probleme, iar la iesire l-am incurajat pe acel domn cu privire la implant zicandu-i: "Nu va temeti, o sa vedeti ca nu o sa va doara".
Desi nu m-am mai intalnit cu acel om, sunt sigur ca acea interventie nu a durut, datorita anasteziei care este facuta.

               Aveti grija de dantura dumneavoastra si mergeti frecvent la medicul stomatolog!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!