03.01.2017

Concediu dupa sarbatorile de iarna

     In conceptia romanilor, Sarbatorile de iarna sunt asimilate cu un concediu bine meritat dupa un an de munca, timp pe care, majoritatea dintre noi, il petrecem cu prietenii sau familia, perioada destul de imbelsugata in mancare si bautura.
    Vedem la tv cum, in fiecare an, circulatia pe DN1 este paralizata datorita multimii de oamenii care dau buzna la munte pentru cateva ore sau zile.
In fiecare an, in perioada sarbatorilor am muncit fiindca nu consider a fi neaparat ceva special in acele zile ale anului. Asa am crescut, asa am fost educati, asa ne-am invatat sa fie in perioada aceasta a anului. (Cum ati petrecut de Anul Nou?)
Am ales sa ma bucur de cei dragi dupa ce trece aceasta febra a sarbatorilor. Lucrez in timpul sarbatorilor, asa cum am spus si mai devreme, dar am liber atunci cand ceilalti oameni se intorc la lucru iar atunci imi planific concediul fara batai de cap.
Anul acesta mi-am organizat concediu in Spania impreuna cu familia incepand cu data de 9 ianuarie.  O saptamana in care am sa uit de toate grijile si problemele, o saptamana in care o sa ma deconectez de tot ceea ce inseamna colegi, lucru si telefoane, o saptamana in care evit toata aglomeratia din Bucuresti, o saptamana in care am sa ma bucur de liniste alaturi de cei dragi.
Anul 2017 trebuie inceput prin relaxare si concediu, ca sa ne mearga bine tot anul. Hotelurile nu mai sunt asa pline, evitam imbulzeala in punctele de atractie turistica, vizitam locuri fara sa ne calcam in picioare.
      Spania reprezinta tara aleasa de foarte multi romani pentru a-si petrece concediul, mai ales datorita preturilor destul de mici si a diverselor puncte de atractie turistica, reprezentand un mare plus in optiunea oamenilor in vizarea concediului.

Te-ai pregatit de munca sau de concediu?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!