03.02.2017

Samsung Galaxy S6 Edge vs Samsung Galaxy S7 Edge

     Ca tester, zilele trecute mi-au pasit in casa, intr-un colet mititel, doua smartphone-uri foarte inteligente, mai exact, ultimele doua modele de telefoane de la Samsung: Samsung Galaxy S6 Edge si Samsung Galaxy S7 Edge.
     Amandoua de aproape aceeasi dimensiune si ambele cu ecran curbat, acestea luceau in lumina becului.
     Timp de cateva zile, am butonat aceste telefoane si am incercat sa realizez un centralizator cu asemanari si deosebiri. Fiind doua telefoane din aceeasi categorie si clasa, cu aproape acelasi design, asemanarile au fost aproape aceleasi. Deosebirile sunt foarte mici la S7 Edge in comparatie cu S6 Edge: s-a lucrat putin la procesor si design, iar pentru asta, clientul este nevoit sa plateasca o diferenta considerabila de bani fiind ultima aparitie de pe piata.
     La final de saptamana am tras linie si am concluzionat ca nu merita sa cumperi un Samsung Galaxy S7 Edge decat daca esti fanatic si doresti neaparat sa ai ultimul model aparut pe piata. Samsung Galaxy S6 Edge face aceeasi treaba, la fel de bine si este mult mai ieftin decat varianta sa moderna Samsung Galaxy S7 Edge. Deja vorbim de un telefon din categoria ''inalta'' de performanta, care, pentru un utilizator mediu, ca mine sau ca tine, este mai mult decat ne-am putea dori sa obtinem din punct de vedere al performantei dintr-un telefon.
Dupa testarea efectuata, am luat decizia finala, aceea de a-mi achizitiona terminalul S6 Edge. Comanda a fost plasata, astept ca un curier sa vina si sa-mi bata la usa din moment in moment. Sunt mai nerabdator decat in momentul in care mi-a sosit un astfel de model spre testare, de parca as fi un copil care se bucura la prima punga de dulciuri primita.
     Am sa revin cu un review video al acestui produs cat de curand si poate v-am convins si pe voi ca ultimul model nu inseamna cel mai bun si, de cele mai multe ori, predecesorul ramane cea mai utila varianta.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!