16.02.2017

O noua alegere in materie de bijuterii



   Palatul MetaphoraBijoux este un superb palat realizat numai din cristale pietre preţioase. Înălţimea acestuia face să fie vizibil de la kilometri distanţă. Se spune că membrii familiei care locuiesc în acel palat sunt iubitori ai frumosului, apreciază întotdeauna aspectul fizic placut şi sunt plini de emoţie şi bucurie atunci când cineva le calcă pragul.
Cina săptămânală este o tradiţie a acestei familii. Săptămanal, câteva persoane sunt invitate să păşească în palat, să se minuneze şi să cineze cu minunata familie "MetaphoraBijoux''. (...)
      Am zburdat pe aleee când am văzut invitaţia în cutia poştală. Ei sunt precum un Moş Crăciun ai bijuteriilor şi ai cadourilor, întotdeauna te surprind cu ce este mai frumos.
      Eram tare entuziasmat că au decis să mă invite în casa lor, să petrec o seară cu ei în minunatul palat. 
     M-am îmbrăcat cu ce este mai frumos. Am luat costumul mov, o cămaşă albă, o cravată, o pereche foarte frumoasă de pantofi albi cu mov şi am păşit spre uşă. 
Era ora 19:00, ticăitul ceasului din hol mi-a aprofundat sentimentul de nerăbdare de a ajunge la castel. La crăparea uşii, în faţa casei era o maşină lungă, de culoare albă iar pe uşi era imprimat ''MetaphoraBijoux''. Nu-mi venea să cred, erau ei... 

    Şoferul a coborât din maşină şi mi-a deschis uşa, făcându-mi semn să păşesc cu încredere spre maşină şi că e timpul să plecăm. Înăuntru era totul desprins din paradis, totul sclipea şi mă simţeam în rai cu atât "frumos" în jurul meu. Era frumos, prea frumos pentru mine, neobişnuit cu atâtea cristale în jurul meu. 


        Ajunşi la castel, şoferul îmi deschide uşa şi primul picior pus jos se afla deja pe un covor roşu iar uşa de la intrare stătea să se deschidă la simţul pulsului şi a bătăilor inimii. Eram plin de emoţie, dar în acelaşi timp, dorinţa de-ai cunoaşte ardea în mine.


Am păşit înăuntru. Clinchet de clopoţei care formau un sunet ambiental m-a calmat şi m-a făcut să mă simt aşa de bine... Priveam în jur, totul era minunat, iar mesele erau pline cu cadouri iar in mijlocul acestora un inel lat argint.







     După ceva timp de mers pe holul paradisului, am păşit în sufragerie unde cunoscuta familie mă aştepta cu braţele deschise. 


     Erau minunaţi şi atât de frumoşi, fiecare avea câte un rol foarte important dar împreună au cea mai frumoasă misiune pentru noi. M-au primit cu căldură şi multă iubire. Au fost tare deschişi către discuţii, minutele zburau în preajma lor iar eu mă simţeam atât de bine. Familia este numeroasă şi întotdeauna primitoare. Sunt întotdeauna încântaţi să primească vizite şi să ofere tot ce au mai bun şi mai frumos.




     După cină, am făcut fotografii cu ei, multe fotografii. Am făcut un album de familie în urma vizitei şi mă mândresc că acea seară a fost numai a noastră iar la plecare mi-au oferit cel mai frumos cadou, care a reflectat întocmai sentimentele lor:







P.S. Abia aştept să revin...















Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!