30.10.2017

Craciunul si moda carnatilor



Fiindca deja am intrat in sezonul rece iar primaria capitalei se grabeste sa instaleze luminile pentru Craciun, lumea deja a intrat in febra cumparaturilor. In acest weekend, supermarketurile erau pline cu oameni si carucioare full la case. Desi nu este Craciunul, acest weekend a aratat ca cel de dinaintea Craciunului. Mi-a fost greu sa inteleg de ce se golesc rafturile cu mancare atat de rapid. Este posibil ca oamenii sa consume mancare mai multa in sezonul rece? Ar trebui facut un studiu de caz in acest sens.

Ce-i drept, am copilarit in mediul rural, acolo unde oamenii il taie pe Ghita inainte de Craciun si pregatesc totul in casa. Desi este mai mult de munca decat daca am merge la magazin si sa cumparam totul deja preparat, rasplata finala este semnificativa. Diferenta intre un carnat facut in casa si unul cumparat este ''simtibila'' la gust.

Recunosc ca aceasta este sarcina mea an de an, doar ca de data aceasta am achizitionat o masina de facut carnati noua, pentru ca cea veche nu mai era capabila sa marunteasca carnea. Pachetul contine: aparatul pentru carnati, manivela de filet atasabila, accesoriu de prindere pe masa, cheita pentru insurubat, soclu pentru palnii, 3 palnii de diferite dimensiuni. Aparatul este confectionat din aluminiu dur.

Masa de Craciun trebuie sa fie imbelsugata iar de nelipsit sunt carnatii si cozonacul. Asa este traditia, asa ne-am invatat sa fie. Oamenii depun eforturi mari inainte de Craciun pentru a aranja si a pregati toata mancarea. Este si vremea kilogramelor in plus, care nu omit sa nu se adune si sa se depuna pe solduri, burta sau picioare, dar ce mai conteaza atunci cand servesti o portie de carnati de casa cu mustar?

Pentru ca mai avem aproape doua luni pana la Craciun, va las cu gandul la masa imbelsugata de Craciun.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!