03.02.2018

Cat de des se rup gentile de laptop?

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma declar o victima a gentilor de laptop. Mereu imi cumpar genti si atunci cand ma cauti, nu mai am nici una. Nu le mananc, nu se evapora ci se rup. Am un job la care toata activitatea mea se desfasoara in fata laptopului la care adaugam o multime de deplasari.

Laptop-ul meu a trecut prin toate anotimpurile si temperaturi posibile, cat si soare sau precipitatii. O geanta de laptop ajunge sa reziste trei sau patru saptamani, imediat dupa, fiind nevoit sa cumpar o alta. Fie ca se rup manerele sau sistemul de inchidere, este clar ca trebuie sa am cel putin zece bucati de rezerva pentru a intampina imprevizibilul.

Laptop-ul trebuie sa fie in siguranta, sa nu ajunga stropii de ploaie la acesta, in cazul in care il transport pe vreme nefavorabila, sa nu se incalzeasca atunci cand soarele este puternic, mai ales pe timpul verii iar pentru asta avem nevoie de genti laptop cu nivel sporit de confort. Manerele acesteia trebuie sa includa burete pentru o transportare mai degajata a laptopului de lucru.

De obicei le prefer pe cele create, in mare majoritate, din material textil, negre, simple, clasice. Nu sunt excluse de pe lista si alte variante de genti atata timp cat se dovedesc a fi foarte rezistente.

In urma cu cateva luni am decis sa comand din mediul online trei genti de laptop. Oferind un feedback personal, va asigur ca diferenta a fost vizibila in comparatie cu cele achizitionate pana in prezent. Au trecut deja cateva saptamani de utilizare a primei genti iar aceasta nu a cedat din nici un loc. Sistemul de inchidere este intact iar bretelele de sustinere, la fel.

Acest lucru imi aminteste de o ''vorba din popor'' care spune "Dai un ban, dar stai in fata". Geanta pe care am achizitionat-o costa cu doar 20 lei mai scump decat cele achizitionate pana in prezent. Acest lucru ma duce cu gandul ca exista un raport calitate pret care nu ar trebui trecut cu vederea. In felul acesta, evit schimbarea periodica a gentilor de laptop investind minim intr-un obiect de calitate.

Geanta poate deveni super eroul laptopului tau, capabila sa il apere de umezeala, razele solare si sa-l transporte in siguranta pana la destinatie. Tu esti pregatit de o noua aventura in jungla urbana cu laptop-ul tau? Inseamna ca esti pregatit sa iti achizitionezi o geanta noua de laptop.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!