23.05.2019

Cum am de gand sa imi mobilez noua locuinta?

Stiu ca scriu din ce in ce mai rar pe acest blog si discutam la fel de rar, dar in ultima perioada am fost preocupat cu achizitia unei locuinte. Sunt de parere ca dupa cinci ani de stat cu chirie, este timpul sa ma mut la casa mea si nu mai umplu buzunarele altora cu bani fara sa ma aleg cu ceva.

Asadar, birocratia a inceput! La banca mi s-au cerut o multime de acte. Cred ca mai aveau putin si imi cereau si ceva schita al arborelui genealogic fiindca departe nu eram de a ajunge aici. Strangerea tuturor actelor necesare mi-a luat o saptamana full. Sper ca nu si-a imaginat cineva de aici ca o sa imi cumpar locuinta cu banii jos. Nici gand, nu dispun de atatia bani. Totusi, am nevoie de ajutorul unei banci in acest sens.
Ce imi cumpar?

Pentru inceput voi avea un apartament cu doua camere si nu spun asta ca si cum maine l-as schimba pe unul cu patru camere, dar in cazul in care familia se va mari, iar candva se va intampla asta, nu vom mai avea suficient loc in micutul apartament din prezent.

Desi este mai accesibila la pret, garsoniera nu reprezinta o solutie nici in prezent, nici in viitor. Este insuficienta din punct de vedere al spatiului, atat pentru un cuplu fara copii, cat si pentru un cuplu cu copii.
Cum arata noua locuinta?

Noua locuinta inca nu este gata pentru a va putea arata cateva fotografii. Un lucru este cert: nu mai dureaza mult. Lucrarile se afla la stadiul de finisaje si in cateva saptamani urmeaza sa ne mutam, dar asta nu inseamna ca in capetele noastre nu ruleaza planuri despre cum ar trebui sa arate apartamentul nostru.

Ne-am gandit sa ne facem mobilier dormitor pe comanda. Ne dorim ca lucrurile sa se incadreze perfect, sa avem cat mai multe corpuri de mobila, dar in acelasi timp sa nu ''sufocam'' spatiul liber iar totul sa fie un singur model.

Nu ne-am limitat la o singura idee de cum ar arata dormitorul ideal. Am preferat sa ne consultam si impreuna sa decidem. Am reusit chiar sa imbinam unele idei pentru un rezultat final de exceptie. Nu o sa divulg mai multe, o sa va arat rezultatul final aici. Tot ce pot spune este faptul ca toata locuinta va arata intr-un stil anume si realizata in asa fel incat sa nu simti vizual trecerea dintr-o camera in alta.

Planurile noastre sunt reprezentate de niste cheltuieli destul de costisitoare, dar bine meritate. O data ce faci pasul urias de a achizitiona o locuinta, dupa ce te vei muta, vei realiza orice efort financiar cu putinta pentru a o face sa arate ideal pentru locuit iar elementele de mobila din jur sa se imbine perfect cu gusturile tale fiindca aceasta reprezinta locuinta in care iti vei petrece tot restul vietii (daca nu ai de gand sa te muti pe viitor intr-un apartament mai mare).

Tu cum iti imaginezi ca arata locuinta ideala?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!