04.06.2013

Floraria cu povesti este la indemana ta

Zilele acestea am cautat pe internet o florarie online care sa inspire calitate, siguranta si rafinament, urmarind cu ochii si fixand cu privirea anumite flori pentru ocazii speciale.
In cautarea mea, am dat peste un buchet de trandafiri care inspira frumusete si emotie prin fiecare petala care o poarta.
Site-ul mi se parea total necunoscut si asta pentru faptul ca inca nu "descoperisem" acea florarie online. Cateva zeci de minute am ramas pe pagina si am analizat toate florile si preturile pe care le au, m-am uitat la fotografii si am analizat situatia serviciilor oferite din toate perspectivele.
Acesta sunt eu, imi place sa intorc un pahar pe toate partile...

"Noi nu livram flori. Noi aducem emotie."

Este motto-ul care ne indulceste ziua si in spatele lui se afla, defapt, un bun-venit calduros pe pagina acestei florarii online.
Site-ul florariei este foarte bine organizat si structurat, astfel incat, navigarea pe pagina se face foarte usor si este imposibil sa te "incurci in click-uri".
Optiunile pe pagina sunt asezate pe coloane in josul paginii, iar combinatia de doua culori pe pagina principala da foarte bine ca tapet de fundal.
Indiferent de interesele dumneavoastra si ceea ce cautati pe site, navigarea se face usor pe bara de pagini de sub banner-ul florariei, iar costul comenzii dumneavoastra va este afisat permanent in partea dreapta-sus, asta pana la finalizarea ei.
Dupa analiza site-ului, am trecut la plasarea comenzii care s-a efectuat foarte rapid, iar plata am facut-o cu cardul.In cateva ore, aveam florile la usa... MINUNAT!
Toate aceste lucruri ma fac sa spun ca ei sunt foarte atenti la fiecare detaliu, stiu sa satisfaca si cel mai pretentios client si sunt foarte atenti in privinta preferintelor fiecarui om.
La inceput cand am cautat calitate, rafinament si siguranta nu stiam unde sa ma indrept, acum m-am stabilit pe Floraria cu povesti.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!