15.08.2013

Muzica de calitate revine

Am un motiv de bucurie in plus. Cu totii stiti ca eu iubesc muzica si sunt un consumator al genului hip-hop, dar hai sa va explic cum sta treaba.
Acea muzica de calitate care se asculta in anii '98, cu acea muzica romaneasca de calitate am crescut, asta pana in anii 2002-2004 pana au disparut toate trupele: Andre, L.A., O-Zone, Animal X s.a.m.d.
Dupa a aparut muzica comerciala, melodii precum cele care sunt astazi pe posturile de muzica. Nu mi-a placut aceste genuri niciodata care se talalaie pe un instrumental disco cateva versuri repetitive. Neah...Bleah.
Apoi am ascultat muzica hip-hop pe care o ascult si astazi si o savurez din plin si pe care o voi asculta toata viata.
Apoi am vazut pe internet o stire ca Liviu Varciu revine in muzica, asa ca am deschis link-ul, am citit stirea in care se spunea ca a facut deja o piesa asa ca i-am si dat play, fiindca Liviu facea parte din trupa L.A., trupa pe care o ascultam in urma cu mai mult de 10 ani.
Oare cum sa fie melodia? Oare e la fel ca celelalte care se difuzeaza acum la tv? Oare cum e?


Dupa ce am ascultat-o, nu mi-a venit sa cred. Poate unii spun ca nu este chiar cine stie ce melodie, altii poate spun ca e, dar eu va spun ca imi place tare mult si dupa atatia ani de zile, este singura melodie pe care o ascult punand-o pe repeat, care nu e hip-hop.
E acelasi stil al anilor 2000, acea muzica de calitate de care imi era atat de dor si dadeam orice sa existe un artist care sa ne readuca in urechi acea muzica de calitate. Iata ca Liviu Varciu a facut asta, mi-a satisfacut pofta muzicala cu noua lui melodie "Vecina".
Muzica de calitate a revenit ! Intr-o lume plina de bere, aceasta melodie este precum un fresh de portocale, cam asta ar fi comparatia mea. Este revigorarea in muzica romaneasca...
Melodia a strans in 4 zile peste 300.000 views.

Va las sa ascultati si voi melodia. Auditie placuta!



Share:

Un comentariu:

  1. Deși nu îmi place Liviu Vârciu,și îl consider un model ce nu trebuie urmat,melodia aceasta este superbă!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!