23.11.2013

Viata pe bicicleta

Atatia kilometrii parcursi, atatea zile mergand, atatea ore pedaland pe o...bicicleta. Este sport, atat bicicleta cat si activitatea mea. Ce-mi place la ea? Ma-nteleg cu ea, suntem doar noi doi pe drumurile pustii, strabatem paduri si campuri intregi pentru a vizita si colinda natura. Ma simte si o simt, are saua atat de moale iar suspensiile imi fac drumul mai bun. Cadrul ei...ofera siguranta...
Nu e deajuns incat sa o pot descrie, dar o recomand. Inseamna placere, pasiune, entuziasm si sanatate, toate intr-o bicicleta. Renunt la tot, ma deconectez de aglomeratia din oras pentru a petrece cateva ore pe drumuri. Salutam oamenii pe langa care trecem pentru a face loc de altele. Ce poate fi mai minunat? Practic ciclismul din pasiune, ca sport... pentru sanatatea mea. Defapt, plimbarile mele pe inserate cu bicicleta timp de 2-3 ore nu cred ca il putem numi ciclism ci doar sport si relaxare in acelasi timp.
Iubesc faptul ca oamenii pe langa care trecem si natura ne alcatuiesc decorul. Colindam...colindam...colindam dar nu precum acei copii din casa in casa pentru a primi bomboane. De ce sa cred ce spun altii? De ce sa renunt la bicicleta in favoarea masinii? Nu o voi face niciodata... Masina inseamna ne-sport, consuma combustibil (adica bani) si este plictisitoare, adica sa stau inchis intr-o cutie din tabla si sa-i spun unde sa ma duca. Pe bicicleta e altfel, simt razele soarelui cum ma ating, adierea vantului prin par, sunt intr-o relatie deschisa cu tot ce este in jurul meu, in fond...bicicleta nu consuma combustibil (adica bani) si nu sunt nevoit sa stau inchis intr-o cutie de tabla, nu? Voi pentru ce optati?
Eu am renuntat la ideea unei masini, este prea costisitoare iar efecte benefice asupra mea nu are. Daca spune cineva ca: "masina te duce mai repede unde vrei", asta e adevarat dar nu e un beneficiu DIRECT asupra mea.
Pentru prima data, omul a inventat bicicleta, pe urma masina. Ce frumos o fi fost?, ma intreb. Fara masini, toti oamenii mergand pe biciclete, trecand unii pe langa altii si salutandu-se. As fi vrut sa traiesc in acea perioada, era foarte frumos, nu credeti? Lasati imaginatia sa vi se scurga pe doua roti si sa va poarte acolo unde nu va asteptati, doar asa veti cunoaste cu adevarat toate frumusetile acestui loc. Pana atunci, va doresc pedalare usoara in acest drum al vietii si sa aveti drumul bun, fara pene si gropi.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!