12.09.2015

Inainte de a asigura viitorul, asigura-ti viata!

       Tema asta de articol imi aminteste de vremurile demult apuse, nu demult apuse, cand eram broker. Cand m-am prezentat la interviul pentru angajare, nu stiam absolut nimic despre asigurari, dar am fost acceptat, am facut training, am invatat de la persoane specializate in domeniu si am invatat baza acestui domeniu de activitate. Este o meserie care te dezvolta atat din punct de vedere profesional cat si din punct de vedere personal, ceea ce recomand tututor oamenilor sa incerce fiindca nu au absolut nimic de pierdut. Pe mine m-a impins curiozitatea, dorinta de a face ceva nou, dar am constatat ca mai bine imi sta in statutul de asigurat decat de asigurator. Oportunitatile sunt pe masura asteptarilor, dar eu mi-am dorit cu totul altceva, de aceea am stat angajat pe o perioada limitata de timp, de doar trei luni. Iubesc joburile in care colaborez cu oameni, am iubit si acest job, mai ales ca faceam oamenii sa fie fericiti si sa se simta in siguranta fiindca investesc intr-o asigurare de viata sau de vacanta. Majoritatea clientilor se adaptau tehnologiei si nu mai sunau la firma si nu veneau nici la punctul de lucru ci aplicau pentru asigurari online, simplu si rapid, din fata calculatorului,
        Asigurarile sunt menite in scop benefic in fata asiguratului. Acestea sunt prezentate in totalitate in momentul in care decizi sa-ti faci o asigurare. Practic, este cea mai buna investitie de viitor care-ti asigura...viitorul,atat al tau cat si al intregii familii si cine sunt cele mai importante persoana din viata noastra: membrii familiei.
       Pe parcursul celor trei luni petrecute in cadrul unei institutii cu o reputatie cunoscuta, zilnic primeam feedback-uri din partea clientilor despre calitatea serviciilor oferite. Confirmarea spuselor mele o gasesti in alb si negru, pe foaia de asigurare pe care o semnezi in momentul in care decizi ca tu cat si cei dragi tie sunteti importanti pentru persoane dragi din jurul vostru si va decideti sa faceti o asigurare.
       Drumul este scurt, ce mai asteptam?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!