15.09.2015

Pe jumatate gol, dar pe deplin implinit

Oamenii din jurul tau te cunosc mai bine
Decat te-am cunoscut eu si pot spune despre tine
Si mai stiu ca ce ai in jurul tau te definesc pe tine
D'aia ai plecat, stiind ca mediul nu-mi face bine.
Si de a-mi fi stiloul sclav, s-ar inchina la mine
In fata careia i-am aratat facerea de bine,
Pierdut in multime ca un suflet aparte
Distant fata de toate, am propria jumatate.
Ca intreg, mintea si sufletul sunt intr-o relatie
Incalec rapid viata facand echitatie,
Foaia fiind tabla de sah a propriei vieti
Actionez ca un nebun si nici nu ma vezi.
Nici nu m-ai simtit la cat de cald am fost cu tine
Ai simtit doar frigul si asta te-a facut sa te simti mai bine,
N-ai simtit durere caci din asta te hranesti
Dar tot din propria greseala cu timpul ai sa-nveti.
Atunci voi fi departe, visand cat in luna si-n stele
La implinirea deplina a visurilor mele
Si-am sa izvoresc... voi fi plin de fericire
Fara sa mai am un gand despre tine.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!