31.03.2012

Recomandare blog - C.L.M. 'S BLOG

Prima daca dupa ce m-am inregistrat
Am accesat acest blog minunat ,
Un blog care din prima privire
M-a lasat plin de uimire .

Nu stiam ca prima accesare
Va deveni atat de mare !
Mi-a placut tot ce s-a scris
Si ceea ce Lavinia a descris .

De atunci pana-n prezent
Zilnic il accesez ,
Citesc articolele cu drag
Semnat : fanul blogului tau defapt !

Astazi este sambata si avem sectiunea ,,Recomandare blog" !
Blogul ales astazi pentru recomandare este : C.L.M. ' S BLOG .
Poezia de mai sus o dedic cu drag Laviniei ! Si ...Lavinia , am zis bine ce am zis in poezie pentru ca in momentul in care m-am inregistrat pe blogger.com eu nu stiam de bloguri , tocmai aflasem , si dupa inregistrare , primul blog pe care l-am accesat a fost blogul tau , iar primul comm pe care eu l-am avut pe blogul meu, a fost de la tine :) . Iti multumesc !
Iata in aceasta prezentare am facut si putina ,,istorie" ...iiiii...:)

Sa incepem prezentarea :
Sunteti primiti cu caldura pe acest blog minunat . Este un blog superb fiindca pe acest blog gasiti articole scrise din suflet si care sunt amprentate de sentimentele si trairile unei persoane minunate .
"Un om care scrie nu e niciodata singur!" (Lavinia)

 Sunt sigur ca o sa gasiti tot ceea ce va place sa cititi pe acest blog. Mie imi place enorm de mult ceea ce scrie Lavinia si de aceea vi-l recomand cu caldura .
Atunci cand accesati blogul , pe partea stanga a ecranului aveti o lista cu blogurile pe care Lavinia le citeste .
Pentru a afla mai multe detalii despre Lavinia , puteti accesa pagina ,,Despre mine " care se afla pe partea dreapta a ecranului .Daca va place acest blog mult puteti lua banner-ul blogului C.L.M'S BLOG si sa il puneti pe blogul dumneavoastra , astfel puteti avea acest blog tot timpul ,,langa dumneavoastra" , iar totul se face accesand pagina ,,Schimb de bannere/link-uri" .
In urmatoarea pagina numita ,,Parteneri" este evident ce gasiti ...,,partenerii de blogging" (cum a spus un prieten de-al meu) .
Urmatoarea pagina este o pagina cu ,,PREMII" unde veti gasi toate premiile primite de la ceilalti bloggeri .Lavinia merita toate premiile :) .
Apoi ultima pagina pe care puteti intra este ,,Lepse" unde o sa gasiti toate lepsele pe care le-a primit Lavinia .


Rezumat : Inca o data va spun ca merita sa accesati acest blog.Este un blog soooper.Mie mi-a placut intotdeauna si imi place si astazi si il citesc cu cea mai mare placere .
Mentionez ca Lavinia are 2 bloguri : C.L.M. ' S BLOG
                                                     : C.L.M. 'S Nail Art Blog


Iti multumesc mult Lavinia pt acordul dat in privinta acestui articol !


Va doresc tuturor un weekend minunat !
Share:

9 comentarii:

  1. chiar e un blog frumos, si te face sa fii mai vesel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Imi place prezentarea:D A iesit superb:D ma bucur ca mi-ai dat ocazia de a te cunoaste:D chiar si virtual:D Week=end superb sa ai!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. cine n-o cunoaste pe C.L.M.? :) faina poza

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lavinia (Lavi.H) - asa este :)
    @Lavinia Monica - Ma bucur ca ti-a placut ...si eu trebuie sa iti multumesc mult de tot !
    @Alle - Ms

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceeee-mi place de Monica si de blogul ei :x Mega dragut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din descrierea ta reiese ca e un blog minunat:x Si eu stiu sigur ca e asa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi mie îmi place blogul ei. Frumoasă prezentarea! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. iii:D va multumesc fetelor >:D< ce scumpe sunteti!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ada : Si mie imi place :)
    @Denisa (...life) : Asa este !
    @Gandurile unei adolescente : Mersi ! Si mie imi place mult .
    @Lavinia Monica (C.L.M.) - Toata lumea te place :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!