19.03.2012

Deciziile si Regretele



Atunci cand luam o decizie o luam singuri sau ne lasam influentati de cei din jur ? Dar deciziile pe care le luam sunt bune sau rele ?
Atunci cand luam o decizie , trebuie sa fie o decizie proprie , fara nici-o influenta din partea celor din jur . Ei nu pot fi pusi in situatia de a decide in locul nostru si nici in situatia de a ne influenta deciziile . Deciziile trebuie sa ramana proprii , iar indiferent de ce decizie luam (fie buna , sau se poate dovedi pe parcurs ca este mai putin buna) nu trebuie sa o regretam .Este cea mai mare greseala ...si anume : sa iti regreti o fapta sau decizie .
Regretul se va rasfrange asupra ta in interior si va genera suferinta . Poate unii vor spune : ,,Dar cum se poate asa ceva? " . Va spun eu...se poate . Nici eu nu am crezut...dar am observat pe pielea mea ca este adevarat .
Dupa ce am trait pe propria piele aceste sentimente dupa ce am regretat anumite decizii am ales sa nu mai fac asta . Indiferent de decizia pe care am luat-o , nu o sa o regret ! Asta am facut in ultima perioada si totul a luat-o pe plus !

*In articol am dat doar un exemplu la ceea ce mi s-a intamplat . Nu ma folosesc drept exemplu ! SPER SA NU SE INTELEAGA GRESIT !!!
Share:

9 comentarii:

  1. Mi-as dorii ca limita dintre bine si rau sa fie bine definita, asa alegerile ar fi fost mai usor de luat. Multe dintre decizii sunt influentate de oamenii din jur - nu stiu daca este un lucru rau sau nu, sa faci ceva de nebun fara sa te gandesti o secunda si la o a doua opinie nu mi se pare cea mai geniala idee. Siiii regretele de la final sunt rele si cateodata omniprezenta in capatani.
    Totusi sa faci o decizie pe acre n-o regreti inseamna curaj, maturitate si alte chestiute de genul. Feeeelicitari si bun articol!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adda : Atunci cand am zis de ,,influenta celor din jur" nu m-am referit la ,,parerile celor din jur" . A asculta o parere este altceva , dar sa fii influentat in mod negativ din partea a 5 persoane este cu totul altceva . Este foarte bine sa ascultam de parerile celor din jur , cateodata ne ajuta foarte mult aceste lucruri .

    RăspundețiȘtergere
  3. bine faci! si eu am decis sa fac cum simt eu si cum cred eu ca e mai bine!!!! si nu mai regret nimic:) asta e:D buna sau rea:D ii decizia mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer, stii ce consider cel mai greu in viata mea? Acela ca in fiecare zi trebuie sa iau cate o decizie importanta s-au neimportanta si asta ma sperie cel mai mult...pentru ca nu intotdeauna sunt bune...sau in cel mai rau caz sunt influientate de cei din jur...

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca sa regreti o decizie e cea mai mare greseala inseamna ca eu am o mie.Si probabil asa e.Eu am gresit MULT ca am avut incredere in cine nu trebuia si am crezut vorbele pe care mi le spunea cand nu era deloc asa.Cred ca sti tu la ce ma refer.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu știu dacă vom putea trece neinfluențați de cei din jur.
    Eu falimentez la acest capitol.

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost o perioada tulbure in viata mea, cand m-am lasat influentata de cei din jurul meu, voit sau mai putin voit, dar astazi nu as mai repeta aceasta greseala.

    RăspundețiȘtergere
  8. ciudat ce zici tu...
    daca nu regreti cum te mai corectezi?
    uneori ai nevoie de ajutorul altora pentru a lua o decizie.
    si de multe ori cei din jur vad situatia de din afara si e mai ok din prispa lor..

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lavinia Monica : Foarte bine faci ! Ma bucur ca gandim la fel :d
    @Roxy: Adevarat !
    @Denisa : Ti-am explicat de multe ori si ti-am spus si de ce. Daca tu ai ales sa ,,nu vrei" , aici nu este vina mea !
    @B.D. - Putem trece , trebuie doar sa vrem!
    @Albastru - Foarte bine faci !
    @Lavinia (Lavi.H) - Ma corectez in interior ! Imi spun singur :,,uite , era mai bine daca faceam asa" si tin minte pentru viitor , dar nu-mi regret decizia ! Si am zis ca este bine sa ascultam si alte pareri , dar una este sa ascultam o parere si alta este sa ne fie influentata decizia !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!