17.03.2012

Recomandare blog - Dudus !

Azi este sambata si asa cum am zis acum cateva zile azi este sectiunea ,,Recomandare blog!" . Iar maine o sa am sectiunea :,,Life in Pictures" .
Primul blog pe care l-am ales este blogul lui Dudus(Dudus uita sa viseze) .
Adresa blogului : http://dudus-uita-sa-viseze.blogspot.com/

Prima data cand am accesat acest blog m-a impresionat in primul rand sentimentele ce erau descrise in strofele de poezie . Am citit cu placere si citesc si acum toate poeziile de pe blogul lui Dudus .
Orice vizitator al acestui blog este asteptat cu bratele deschise , cu caldura si iubire . Sunt sigur ca prin acele poezii se regaseste si sentimentul dumneavoastra , iar acest lucru este absolut MINUNAT !
Poezii scrise din inima , scrise cu pasiune si iubire ...poezii ce va sunt dedicate dumneavoastra .

Motto-ul blogului : ,,Zambeste cand totul o ia razna. Cand iti vine sa plangi. Zambeste cand totul merge anapoda.Zambeste si uita de toate. Progreseaza si continua sa zambesti."
 Acesta este mesajul ce va inveseleste ziua si va aduce soarele pe chipul dumneavoastra atunci cand accesati acest blog. Este ca un mesaj de :,,Bun venit !".
 Multe lucruri bune ar mai fi de spus , dar va las pe dumneavoastra sa ,,descoperiti" frumusetea acestui blog .


*Iti multumesc Dudus pentru acordul dat !

Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!