19.07.2012

Cuvinte vs cuvinte





De ce persoanele cu pareri bune stau ascunse si cele cu pareri mai putin bune ies mereu in fata ?
Persoanele care arunca de fiecare data cu noroi sunt zilnic prezente la tot pasul , iar cele care au o parere buna si-o tin pentru ei in interior. Oare de ce ?
De ce nu se respecta deciziile unei persoane si ceea ce gandeste acea persoana ? Venim si-i ,,murdarim" deciziile si influentam gandirea cu ,,experienta" noastra de viata ...persoane care se folosesc de zicala ,,sunt trecut prin viata" . Bun...si daca esti ,,trecut prin viata ce?" . Ti-ai invatat lectiile tale de viata si tot ceea ce trebuie sa duci in spinare si ce tine de soarta ta , nu ai invatat despre viata altuia . Suntem unici cu totii ...nu lasa pe nimeni sa-ti influenteze gandirea sau deciziile.Cere un sfat (recomand) dar sa ramana doar un sfat !

Daca tot suntem la partea aceasta cu folosinta cuvintelor in fiecare zi vreau sa prezint o mica intamplare .
Cu totii stim ce este iubirea si cum simti acei fluturasi in stomac cand iti place de o persoana ...eiiii...aici fac referire .
Intamplarea este de acum 1 an de zile in urma dar isi gaseste rostul aici.
Un prieten s-a indragostit de o fata....dar s-a indragostit in totalitate . Intr-o zi si-a luat ,,inima-n dinti" si s-a hotarat sa-i spuna si ei acest lucru numai ca lucrurile nu au mers asa cum trebuia . Adica baiatul a rugat-o sa mearga cu el ca vrea sa-i spuna ceva in particular iar ea a acceptat. S-au asigurat ca sunt doar ei doi si el i-a oferit un trandafir rosu si si-a cerut scuze ca nu a putut sa spuna mai devreme , dar acum si-a facut curaj , apoi el i-a spus ca-i place de ea si ca o iubeste . Fata i-a zambit , el credea ca totul va fi bine...numai ca...
Dupa acest zambet , fata i-a aruncat trandafirul jos , l-a calcat in picioare si i-a tras o serie de injuraturi ca la usa cortului baiatului . Si vreti sa stiti ce ? Baiatul chiar a plans o saptamana dupa toate astea , nu a mai iesit nici macar la un suc seara .
Eu ma bucur sa vad persoane care inca iubesc cu adevarat (adica stiu ce inseamna cuvantul ,,iubire") dar mi-a parut rau de ceea ce s-a intamplat .

Acum vin cu intrebarea : De ce nu i-a fost respectat sentimentul de iubire ?
In primul rand nu cred ca a fost si este frumos din partea unei fete sa injure un baiat timp de 2 minute fara oprire pentru ca i-a spus ca o iubeste. Crezi ca baiatul e vinovat ca inima ii dicteaza altceva ? NU! Eu cred ca ar fi trebuit altfel rezolvata treaba:
Daca el te iubeste , respecta-i sentimentele. Daca si tu il iubesti ii spui asta , daca nu , vorbeste-i cu frumosul ca nu e persoana potrivita pentru tine si o sa inteleaga. Nu cred ca este nevoie sa apelam la violenta sau la injurii chiar si in astfel de momente delicate .
Si o provocare pentru aceasta fata (desi stiu ca nici nu stie de existenta blogului meu) : pune-te pentru 1 minut si in pielea celui care ti-a spus sincer ,,te iubesc" .
Cred ca asta este problema multora , atunci cand cineva chiar va iubeste nu va puneti si in pielea celor care va iubeste , macar pentru 1 minut si va asigur ca pe urma ve-ti stii cum sa-i acordati un raspuns .

Aceasta a fost doar parerea mea in ceea ce priveste acest subiect. Eu asa privesc situatia cu gandul , inima si ochii . Dar voi ce parere aveti ?
Share:

5 comentarii:

  1. Doar unul dintre multele motive pentru care am decis să fiu ''forever alone''. Mă îndoiesc sincer de existența acelei ''iubiri sincere și pure'' în zilele noastre. Dacă iubesc cu adevărat pe cineva fac absolut ORICE pentru fericirea acelei persoane.
    Eu am o vorbă, pe care un prieten, la fel de sensibil și romantic ca și al tău, o consideră egoismul suprem, deși în realitate este un adevăr incontestabil: cea mai importantă persoană din viața ta ești tu însuți. Orice s-ar spune, nimeni nu te cunoaște și nu îți vrea binele mai mult decât îl vrei tu, e științific dovedit acest fapt.
    Ei bine, pentru mine iubirea înseamnă să ocup acel loc II în propria mea viață, să ofer locul meu persoanei pe care o iubesc. Doar că asta este cea mai mare greșeală pe care o poți face. Nimeni, dar absolut NIMENI nu va aprecia acest lucru. Ba chiar se va putea folosi de acest fapt. Așadar, cred că eu am luat cea mai înțeleaptă decizie. Dacă vreți să stați departe de suferințe, stați departe de relații!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tristă povestea scrisă de tine, îmi pare rău că sentimentele i-au fost călcate în picioare, dar asta nu tine de sex, fie fată sau băiat există mereu acele persoane care pur şi simplu nu iau în considerare sentimentele celorlalţi, e trist, dar adevărat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca acea fata a reactionat asa inseamna ca nu il merita si sunt sigura ca intr-o parte undeva e cineva ca sa ii acepte cu mare emotie si caldura iubirea sa.Eu una consider iubirea cel mai magic sentiment desi multi il iau in bataie de joc si nu stiu sa-l aprecieze ,sunt sigura ca daca el iubeste rasplata ii va veni asa ca sa nu inceteze niciodata sa o faca. :) Sunt de acord cu tine si eu privesc in principal cu sufletul ,cu inima asta conteaza cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu vreau sa judec pe nimeni dar mi se pare ceva foarte urat, sa calci in picioare un trandafir pe care l-ai primit, sa calci in in picioare sentimentele pe care cineva ti le-a impartasit. cu ce drept sa faci acest lucru?

    si daca nu simteti nimic, pastrai trandafirul si ii spuneai frumos ca nu poti.ca il vezi doar ca pe un amic.

    si referitor la ceea ce a scris propriaanaliza, exista iubire sincera si pura si in zilele noastre. mai rar, dar exista si daca vrem sa avem arte de una ar trebui mai intai ca noi sa iubim pur si din toata inima.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!