21.07.2012

Trebuie sa asculti asta !!!

 Iubirea adevarata exista !
Ma bucur enorm sa vad ca exista persoane pe acest Pamant care sunt de acord cu mine si stiu sa pretuiasca pe cel de langa el/ea . Persoane care nu se sfiesc sa isi declare iubirea in public si sa spuna din suflet un ,,TE IUBESC" ...sa multumeasca celui de langa el/ea pentru ca s-au intalnit dar nu in ultimul rand , lui Dumnezeu.
Multi au de pierdut pentru ca nu cred in iubire , dar eu cred in tot ce inseamna ea si cred si in dragoste la prima vedere . Mai jos va las un link si am rugamintea sa vizionati si sa ascultati in totalitate tot ceea ce se spune si se vede in acest videoclip. Video-ul nu este de pe youtube deci nu-l pot pune aici , dar va las un link de legatura. Dati va rog click pe link-ul de mai jos ...


>>>CLICK AICI !  <<<


Daca ti-a placut distribuie link-ul acestui articol pe facebook , twitter sau prietenilor prin skype sau yahoo messenger .
Share:

6 comentarii:

  1. Este într-adevăr foarte frumos. Am mai întâlnit câteva cazuri. Dar aceasta este strict o chestiune de noroc. Au fost norocoși că se aseamănă ca și caractere.
    Dar totuși, eu rămân la părerea mea... ceea ce văd cu ochii mei, în jurul meu este ceea ce percep eu ca fiind realitate. Iar în realitatea pe care o percep eu este o greșeală să renunți la rațional în favoarea sentimentelor, pentru că e mai mult ca sigur că vei suferi. Mai important decât orice în viață este să îți oferi protecție.

    RăspundețiȘtergere
  2. dar,da!aia e iubire..dincolo de orice comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-au dat lacrimile, cu adevărat sublim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Normal ca dragostea adevarata exista...cine a zis ca nu exista?

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!