28.07.2012

TEME 11,12,13

11.Cartile mele preferate

Pai cel mai mult imi place cartea Naluca si Naucul (Stacey Kade) , Stephen Rechtschaffen – Cealalta fata a timpului si Morometii . Stiu ca o sa spuneti ca ,,Morometii" se invata in timpul scolii pentru ca este in programa pentru examene , dar mie mi-a placut actiunea din aceasta carte si am citit-o cu drag.


12.Amintirea cea mai placuta pe care o am cu bunicii mei .
Cum pe bunicii mei nu i-am prins prea mult timp in viata , adica au murit cand eu eram mai mic , singurele amintiri le am de cand ma duceam cu ei la padure sau cand venea bunicu' si jucam sah cu el. Precizez ca stiu sa joc sah de la o varsta frageda :D

13.Daca as trai in trecut , in ce perioada as trai si cum ar fi viata mea .
Daca as trai in trecutul pe care l-am avut viata mea nu ar fi buna . Dar daca m-as putea intoarce in timp , m-as intoarce undeva inainte sa ma nasc , sa vad cum se desfasura viata celor din jurul meu inainte de existenta mea. Trecutul meu valoreaza un mare 0 .... sunt deconectat definitiv de el si nu doresc sa aprind nici macar o scanteie din el .




 In seara aceasta este concert pe plaja H20 din Mamaia ... canta Jessie J iar intrarea este libera. Concertul a inceput la ora 19:30 . Eu sunt fan Jessie J ! Pentru acest an am avut doar doua dorinte:




1. sa iau bacul din prima : nu s-a indeplinit




2. sa ajung la acest concert : nu s-a indeplinit 




Stau si suspin ca nu am putut sa ma duc la acest concert. Din nou ,,karma" , ,,viata" , ,,soarta" etc. (nici nu stiu pe cine sa dau vina) mi-a pus o piedica si m-a facut sa ratez concertul vietii mele . Raman cu speranta ca prietenii mei din comunitatea JESSIE J ROMANIA sa fii filmat evenimentul si sa faca fotografii , sa le vad macar pe pc . Offf...

Share:

4 comentarii:

  1. Ne asemănăm puțin la planurile de vacanță. Singurul lucru pe care mi-l doream în vacanța asta era să văd live un concert raku. A venit acum 2 săptămâni la Bacău. A trebuit să anulez planul, deoarece un prieten avea nevoie de ajutorul meu. Prietenii au mereu prioritate. Știam că astăzi, la Brașov, în cadrul Ursus Music Evolution urma să cânte raku și VAMA. Din păcate nici astăzi nu am putut fi prezent. Dar am reușit să îl văd live, pe net. A fost superb. Nu am mai simțit de mult timp o eliberare de stres atât de puternică, ca atunci când am văzut prestația live a lui raku, și magnetismul copilăresc și extravagant de natural a lui Chirilă. Exact ce îmi doream. Nu cum îmi doream, dar decât deloc tot e mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu daca as putea sa ma intorc in trecut m-as intoarce inainte sa ma nasc. Sa ma duc la mama, tata ..sunt curioasa cum ar reactiona :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta in toamna, dar stii cum se spune...toate se intampla cu un motiv... Concertul a fost fain, am auzit... desi am fost in Constanta nu am putut ajunge pt ca am avut o problema in familie, dar... asta e! Noi sa fim sanatosi:P

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!