23.07.2012

Leapsa (2)

Am primit aceasta leapsa si premiu de la Rox ... iti multumesc din suflet >:d<














Aceste 11 lucruri le-am mai scris si le puteti vedea si AICI !

Acum sa raspund la intrebari :

1. Iti place tara in care te-ai nascut?
Da !
2. Crezi ca parintii pe care ii ai  sunt la inaltimea asteptarilor tale?
Nu , dar este o poveste destul de lunga !
3. Crezi ca tot ce scrii pe blogul tau ar putea fi o incurajare pentru cei care citesc?
Nu chiar tot . Fiecare are o alta viziune asupra articolelor de pe acest blog iar daca din 10 persoane 2 inteleg in totalitate ceea ce scriu si considera mesajul meu ca fiind incurajator , chiar sunt mandru de realizarea mea si ma multumesc ca am putut ajuta o persoana sau doua cu ceea ce am scris aici , cu ceea ce am gandit si cu perspectiva mea asupra vietii .
4. De ce scrii pe blogul tau? Care este scopul?
Scriu din placere.Scopul : Am un mesaj de transmis tuturor cititorilor , acest mesaj are doua lucruri la baza : Viata si Dumnezeu !
5.Crezi ca Dumnezeu este prezent oriunde si ca El te vede in orice secunda?
DA !
6. De cand ai intrat in lumea blogurilor au fost postari care sa iti schimbe anumite convingeri, care te-au incurajat sau pur si simplu ai invatat ceva nou?
Da . Urmaresc cu cea mai mare placere toate blogurile pe care le am in blogroll , deoarece mereu am avut de invatat lucruri noi de la fiecare dintre voi . Raspunsurile la intrebarile pe care mi le puneam le gaseam pe blogurile voastre , fiecare cuvant spus din suflet si fiecare gand al vostru m-au ajutat si m-a incurajat.
7. Raiul/iadul pentru tine exista?
Raiul-DA ; Iadul-NU ! 

Iti multumesc mult ,Rox .Mi-a facut placere sa raspund la aceste intrebari >:d<
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!