14.07.2012

,,Decizia ta"

Astazi in timp ce stateam eu asa si ma gandeam la anumite chestii chestiutze , mi-a venit o idee geniala sau traznita ... decideti voi asta mai tarziu.
In ce consta ideea ? Pai ce-ar fi sa decideti voi ce sa scriu pe blog...
Adica vreau ca fiecare cititor sa imi lase un comm cu minim 2 teme ...maxim -cat se poate despre ce vreti sa scriu .
Exemple de teme :
1) Defecte si calitati
2) despre tine

*sunt doar exemple .

Si vreau sa precizez ca voi respecta absolut TOATE TEMELE ... indiferent de titlul acestora. Asa ca haidetzi... sa va vad de ce sunteti in stare sa-mi propunetzi sa scriu... Este o provocare ...muahahaha .

Share:

10 comentarii:

  1. "Femeia perfecta".
    "Calitati".
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh am eu unul.
    Ce ai face de ai fi fată pentru o zi?
    :D
    Ce modelează omul mai mult: clipele grele sau cele de vârf?
    De fapt sunt două :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,Porţia de râs"
    ,,Românul este naiv".:D

    RăspundețiȘtergere
  4. sa vedem :)) "de ce sa crezi in zodiac si de ce nu" :))

    si alta tema :-? hmmmm :-? o sa ma gandesc:))

    RăspundețiȘtergere
  5. "top 5 cele mai jenante momente prin care am trecut"
    "top 10 melodii preferate in ultimele 10 zile"
    :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place mult ideea :)
    1. Cea mai veche amintire.
    2. Părerea ta despre blogosfera românească.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu cateva idei:
    1)Scrie cate ceva despre cartile preferate. (Macar despre vreo 2-3 carti )
    2)Amintirea cea mai placuta pe care o ai cu bunicii tai.
    3)Daca ai fi trait in trecut, in ce perioada ai vrea sa traiesti si cum ar fi viata ta?
    Cam atat. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca tot avem femeia perfecta, ce.ar fi sa scrii si "barbatul perfect"

    RăspundețiȘtergere
  9. Yeye-yey. Sa vedem...
    1) Minciuna si mincinosii
    2) Daca ai putea sa opresti timpul, sa ingheti oamenii si toate astea, doar de trei ori si timp de 3 ore, ce ai face in momentul respectiv?
    3) Siii.... daca ai putea sa ai o super-putere, care ar fi aceea si in ce scop ai folosi-o? De asemenea, care e super-eroul tau preferat? :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!