17.12.2015

Revolutionarea organismului uman

      Oamenii au dorit sa-si cunoasca capacitatile pentru a reusi sa le depaseasca. Suntem doritori de aventura si adrenalina. Vrem de la noi mai mult decat putem face, dar uneori ne este atat de greu sa recunoastem ca limitele sunt doar in capul nostru incat ne plafonam foarte repede.
Am fost invatati sa facem lucruri "cat ne tine plapuma" si sa nu intindem coarda prea mult. Ce-i drept, comoditatea este la mama ei acasa pe meleagurile noastre. De ce sa ne obosim?
Cu toate astea, exista zile in care suntem suprasolicitati datorita sarcinilor multiple pe care le avem de indeplinit. Aceste zile ne descarca foarte mult bateriile si incercam reincarcarea acestora prin suplimente nutritive, fara sa luam in considerare anumite energizante naturale benefice pentru organism. De ce? Din nestiinta! Putini oameni stiu ca exista energizante naturale capabile sa ne revigoreze si sa ne energizeze dupa cateva ore de oboseala si stres. Acestea ofera un surplus de energie de care avem nevoie pentru a reusi sa trecem cu succes peste activitatea zilei.
       Cu totii am avut momente grele in viata noastra sau momente in care agenda era plina si lucrurile s-au ingramadit pe o perioada scurta de timp. Ne-am suprasolicitat, in loc sa ne energizam. Ne este mai accesibil sa ne distrugem decat sa bem un energizant si sa obtinem energia de care avem nevoie pentru a face fata.
       In timpul sesiunii, pe cand colegii consuma obisnuita cafea, eu prefer sa consum un energizant care, dupa beneficiile acestuia, ma face sa ma concentrez mai tare, sa fiu mai atent la ce este in jurul meu, mai receptiv si sa "donez" din energia mea si celor din jur.
       Consumatorii de energizante naturale, iar aici vorbesc de cei care consuma frecvent, simt diferenta, chiar si cei din jurul lor observa o schimbare in bine in ceea ce-i priveste, transformandu-i in niste luptatori impotriva stresului si a oboselii.
Cei care nu au consumat, pana in prezent, energizante naturale pot incepe, cu incredere, consumul fiindca este unul benefic, necontestabil. Nu se recomanda sa faceti exces. Nici-un exces de nici o natura nu este recomandat pentru organism.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!