27.10.2016

Austria - Locul 2 in alegerea locului ideal pentru vacanta

    Au ramas mai putin de 60 de zile pana la Craciun. In 2013, pe aceasta data, ne bucuram de ninsoare abundenta si de temperaturi scazute. Anul acesta, toamna inca-si face simtita prezenta, lasandu-ne sa ni se faca dor de stratul alb de zapada.
Nu stiu ce faceti voi, dar eu deja stau si ma gandesc la vacanta de iarna, acea perioada in care ma bucur ca scap de lucru, de sefi, ma deconectez de absolut tot, ma relaxez si ma distrez.
Vreau ca anul acesta sa fie ceva diferit. Nu vreau sa fiu aratat cu degetul fiindca voi spune asta, dar: M-am saturat de Romania. In fiecare an, vara la mare, iarna la munte si uneori, chiar invers. A devenit atat de monoton si mereu vad aceleasi lucruri, chiar daca locurile difera putin. Suntem un grup de oameni care am ajuns sa spunem, atunci cand se apropie vacanta ca "iar mergem la munte?" ca si cum am spune "maine iar mergem la lucru?". Cred ca ma intelegeti ce vreau sa spun,
Romania este o tara frumoasa, cu locuri atat de minunate si oameni deosebiti, dar nu este suficient. Fiecare din noi simtim nevoia de o schimbare iar noi am decis ca anul acesta sa avem o vacanta de ski in Austria.
    In momentul in care vom ajunge noi acolo, abia se deschide sezonul, deci vor fi foarte multi oameni sau, cum ne place noua sa spunem "va fi atmosfera".
     Austria este un loc in care ai ce sa vezi, in care lucrurile sunt putin diferite fata de Romania. Acolo pensiunile sunt altfel iar partiile sunt intretinute mult mai bine, exista si mai multe tipuri de localuri in care te poti retrage seara pentru a te cinsti cu prietenii. Dupa o zi petrecuta pe partie, la ski, te poti relaxa intr-un popas lasandu-se cu karaoke, mancare si bautura.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!