14.08.2019

Haine ieftine second hand din Germania

Traim in perioada in care oamenii cu mai multi sau mai putini bani, ajung sa investeasca sume uriase in lucruri materiale si asta datorita faptului ca ne place sa iesim in evidenta cu faptul ca avem, ne place sa pozam si sa postam in oameni cu o putere financiara mai mare decat a celuilalt de langa noi sau poate mandria este prea mare si nu recapatam controlul.

Cu toate astea, nu toata lumea este dispusa sa investeasca bani in haine scumpe sau incaltaminte. Din punct de vedere personal, nu investesc foarte multi bani in haine. Nu imi cumpar nici cele mai ieftine haine de pe piata, dar nici cele mai scumpe. Calitatea produselor este undeva la mijloc la un pret mediu si o durata de viata decenta a produsului.
Cati bani investesc lunar in haine?

Dupa cum am spus mai sus, nu foarte multi si nu lunar. Imi cumpar haine o data la doua sau trei luni, dar daca as putea face o medie per luna, suma ar fi de 150 lei/luna. De obicei pot haine largi, confortabile, precum blugi si tricouri, dar atunci cand mai apare cate un eveniment, nu ma pot inlatura de la o camasa sau un pantalon de stofa.

Totusi, exista oameni cu posibilitati materiale foarte reduse si care nu isi permit sa cumpere nici macar haine noi, indiferent de pretul acestora. Tocmai pentru ei am venit in ajutor cu acest articol si m-am decis sa le recomand un magazin care vinde haine second hand din Germania, produsele fiind de calitate iar pretul este foarte foarte mic. Ca un feedback personal deoarece am achizitionat si eu de la acest magazin, produsele arata aproape noi, o mare parte din acestea au fost purtate o singura data sau de doua ori apoi au fost puse la vanzare.

DA, am cumparat haine second hand! In societatea aceasta in care traim si in care suntem aratati cu degetul daca nu avem bani sau cumparam produse second hand, am cumparat si eu astfel de produse si o sa mai cumpar in continuare. Cred ca am avut cu totii momente mai putin placute din viata noastra, din punct de vedere financiar, cand am fost nevoiti sa facem economie la maxim de bani si cumparam cea mai ieftina mancare pana reuseam sa ne rezolvam problemele. Ei bine, in acele momente suntem capabili sa inteleg aceste aspecte, dar dupa ce trece aceasta perioada, uitam si iar suntem cu nasul pe sus incercand sa parem mai mult decat ceea ce suntem.

Magazinul Milenium Shopping se afla in Uricani, dar nu trebuie sa va faceti griji. Hainele sunt livrate prin curier rapid oriunde in Romania. Daca cunoasteti familii cu o stare materiala precara ii puteti anunta ca exista acest magazin sau daca doriti sa faceti o fapta buna, cumparati cativa saci cu haine si incaltaminte si ajutati-i. Cu o investitie minima poti face o familie fericita.

Tu cand ai facut o fapta buna ultima data? Cred ca prin acest articol v-am oferit solutia de a ajuta mai mult. Eu tocmai am facut asta! Voi?

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!