22.05.2013

Samsung E2222 Dual Sim

Am o saptamana de cand mi-am achizitionat un Samsung E2222 Dual Sim si in toata aceasta perioada l-am pus la "munca", din toate punctele de vedere.
Am testat tot ce se putea testa pe acest telefon, sper ca nu am ratat nimic din el :))
Acum a venit momentul sa fac un review la acest telefon, fiindca mi se pare normal sa va informez si pe voi despre acest model. Poate o sa fiti incantati sa-l achizitionati...

Telefonul este unul cu tastatura qwerty, cu o carcasa dintr-un plastic mai tare si pe spate are rizuri ca model, astfel incat sa nu alunece pe mobila sau din mana.
Telefonul este dual-sim, comutarea intre cartele se face instant iar ambele cartele functioneza concomitent.
Eu folosesc 2 cartele, una de Orange si una de Vodafone si ambele functioneaza perfect.

Avantaje:
- tastare rapida folosint tastatura qwerty
- autonomia bateriei este de 4 zile
- telefonul are multe aplicatii instalate, chiar daca sunt sub forma Java (facebook, twitter,yahoo messenger, gtalk, windows live messenger si multe altele)
- sonorizare buna, atat in casti cat si exterioara
- comutare usoara intre cartele si un sistem de diferentiere ce consta in meniu si tapet, astfel incat sa nu va incurcati intre sim-uri
- semnal puternic (am fost cu acest telefon intr-o zona in care alte telefoane nu au deloc semnal si trec pe "Doar apel urgenta", dar acest telefon si-a dovedit "maiestria" si detinea 3-4 linii de semnal, in comparatie cu celelalte).
- multe setari dinamice la player-ul muzical

Dezavantaje:
- camera vga
- rezolutia ecranului este de 176x220, putea fi una mai mare
- nu permite "teme"
- meniul este mai "saracacios" la design

Pretul acestui telefon este de doar 209,99 lei!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!