04.07.2013

Cameraman profesionist de nunta

Nu mai aveam mult pana la ziua cea mare. Nunta parea sa se apropie cu pasi repezi iar noi inca nu eram complet pregatiti, ne mai trebuiau multe, dintre care si un cameraman nunta.
Deja ii contactasem pe toti cei din zona si nu eram prea multumiti in ceea ce priveste serviciile pe care le ofereau. Acest lucru ne-a impulsionat sa incercam sa cautam un cameraman profesionist folosindu-ne de mediul online.
Alaturi de iubita mea, ne-am luat laptop-ul langa noi si am inceput sa cautam. Am zis sa nu ne mai marginam sa cautam doar in jur si sa facem o cautare mai ampla. Asta am facut, iar in urma cautarilor am dat peste un site care promitea filmari de nunti la o calitate HD.
HD...HD, dar hai sa ne uitam si la serviciile care ne sunt oferite, mi-am spus. Si asta am facut...
Dar, rasfoind portofoliul am observat profesionalism si excelenta, lucruri care ne-au determinat de indata sa punem mana pe telefon si sa sunam.
In fond, serviciile oferite erau numeroase, erau pe placul nostru...exact ceea ce ne doream iar pretul a fost unul pe masura.
Am stabilit o intalnire cu persoana care urma sa ne filmeze cea mai importanta zi din voastra noastra. De la prima vedere, inspira incredere, era o persoana foarte comunicativa si sigur pe ceea ce face. Ne-am asezat la masa, la o terasa stand de vorba despre ceea ce urma sa fie.
Dupa nici doua minute, am ramas complet fascinati de vorbele lui si ne-am zis: "El este", asa ca am batut palma iar nunta noastra s-a putut bucura de cel mai bun cameraman.
Astazi, dupa ceva timp, tin in mana dvd-urile cu filmarile de la nunta, parca si simt caldura momentului, emotiile, si retraiesc fiecare secventa din serialul iubirii noastre, vizionand, din nou, minunatele momente redate pe televizor.

http://www.filmarinuntihd.com


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!