07.07.2013

Revista Orizonturi Literare

Primul numar al revistei Orizonturi Literare si-a facut aparitia pe internet. Eu si Alina suntem tare mandri de primul numar, iar cu fiecare numar aparut, revista evolueaza.
Va invit sa o rasfoiti si sper sa va placa!

Revista Orizonturi Literare cauta colaboratori pentru urmatorul numar. Cine doreste sa scrie pentru revista, sa ne trimita materialele pe adresa de email: revistaorizonturiliterare@gmail.com


Share:

Un comentariu:

  1. Buna seara Viorel si bine te-am gasit ! Te-am nominalizat pentru A Bouquet of Three Awards , daca ai mai facut aceasta "leapsa " odata nu e nevoie sa o repeti dar daca nu , mai multe detalii pe blog-ul meu .
    O seara buna in continuare !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!