20.11.2013

Crăciunul în cele mai frumoase povestiri

Dragă Moşule,



Au trecut atâţia ani şi eu încă îţi scriu. Încă vreau să te simt, să-mi aduci dulciuri, să mă trezesc cu acelaşi entuziam cu care mă trezeam odată, doar să găsesc cadouri sub brad. Crăciunul în cele mai frumoase povestiri se petrecea când eram mic, când simţeam mireasma Sărbătorilor de iarnă, când pe străzi se auzeau colindători şi chicoteli de copii care trăgeau sania după ei. Ahh, ce vremuri, Moşule. Îmi este dor de tine... Nu te-am mai văzut de-atâta timp, nu te-am mai simţit decât prin sufletul frăţiorului meu mai mic care încă te vede, decât prin sunetul altor copii care colindau străzile şi cam...atât. Ce-ai făcut toată această perioadă, Moşule? Pe unde ai fost? I-ai vizitat pe toţi copii, de mine ai uitat, chiar dacă îţi scriu mereu. Încă mai sunt copil, încă visez, încă mai am dorinţe, încă mă bucur de toate lucrurile din jurul meu, încă mă uit la desene animate şi încă cred în tine.
Anii au trecut, Moşule, în felul acesta am crescut şi eu, din acest motiv nu m-ai mai vizitat de câţiva ani. Să ştii că am rămas acelaşi copil cuminte care-nvaţă şi-şi face temele la timp. În plus, îţi spun, Moşule, că în toată perioada asta în care ai lipsit nu am stat degeaba. M-am înscris la SuperBlog, unde sper să câştig şi eu, pe măsura muncii mele şi am fondat o revistă, împreună cu o bună prietenă. Următorul număr al revistei ţi-l dedic, Moşule. Vreau să devin şi eu un Moş pentru cei care sunt mereu alături de noi şi împreună să sărbătorim Crăciunul pe Orizonturi Literare.
Offf... am rămas cu doar două dorinţe: SuperBlog şi revista. Mai e puţin... am să te aştept, aşa cum o fac în fiecare an, cu brăduţul împodobit, cu aceeaşi căldură sufletească, cu o farfurie de prăjituri şi fursecuri şi cu acelaşi suflet de copil, pregătit să-ţi citesc o poezie. Vei veni, Moşule? Sau îmi voi semna în calendar încă un an de aşteptare?

Te aştept...Până atunci am să citesc o poveste: Spiriduşii Crăciunului de Charles Dickens.

CRĂCIUN FERICIT!

Semnat,
---un suflet de copil---


Articol scris pentru SuperBlog 2013
Share:

Un comentariu:

  1. Si eu ma mai uit inca la desene! :D O sa te viziteze Mosul si pe tine, vei vedea! Am vorbit eu cu el si mi-a spus ca esti primul de pe lista lui cu "Copiii cuminti" :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!