28.06.2011

Credinta fata de Dumnezeu

Multi dintre noi s-au indepartat cu credinta fata de Dumnezeu .(Nu acuz pe nimeni , vorbesc la modul general) .
Multi dintre noi ne ducem la biserica si ii cerem diferite lucruri lui Dumnezeu , dar voi v-ati pus o intrebare : ,,Dar eu de ce nu sunt in stare ?" .
Majoritatea nu si-au pus aceasta intrebare , toti ne ducem sa-i cerem lui Dumnezeu cate ceva prin ruga . Dragi cititori , biserica nu este loc de cersit prin ruga , este locul unde credinciosii vin , se roaga si iti intaresc credinta in Dumnezeu.


Am vazut si auzit o data , cand cineva a venit si ii cerea lui Dumnezeu o casa .
Cum poate veni cineva sa ceara o casa Domnului ? Iata ca vine , si nu ezita sa o faca.
Dar de ce nu ne gandim putin , tu de ce nu esti in stare sa faci o casa ? Dumnezeu ne-a dat viata , dar viata o modelam dupa cum traim. Fiecare este stapan pe drumul , gandul si ratiunea lui , fiecare are dreptul sa-si aleaga drumul in viata .
Eu in acest articol vorbesc despre credinta , care in ziua de astazi incepe sa paleasca , pentru ca aceasta credinta este data la o parte de unele persoane pentru tot felul de secte si oameni care se cred zei.
Si in ultima parte a articolului ,vreau sa mai vorbesc despre unele persoane care in loc sa vina la biserica sa se roage , sa se linisteasca sufleteste si sa asculte slujba , vine si peste 30 min incepe sa numere secundele zincad : ,,Dar nu se mai termina odata slujba ?"
R: Pai atunci de ce ai mai venit la biserica ? Dute acasa , fa-ti treaba si vino la biserica data viitoare cand nu mai ai treaba .
Sau am mai intalnit si alta lume care vine la biserica ca sa se intalneasca cu ,,lume,, si sa barfeasca de X si Y .
Dar eu imi pun o intrebare : - De ce il intereaza pe X despre ,,curtea,, mea ? Fiecare trebuie sa se uite in viata si curtea lui . Mie niciodata nu mi-a placut sa ,,barfesc,, pe cineva si nici nu am facut-o . Daca cineva vine la mine sa ,,barfim,, pe x sau y il rog sa schimbe domeniul despre ce vrem sa vorbim si gata .
Eu nu etichetez pe nimeni , mai ales persoanele care nu ,,ma inghit,, . Pentru acele persoane ma fac invizibil si anume ocolesc atat fizic vorbind cat si psihic acele persoana . Daca eu nu intru in conexiune cu el , nici el nu intra in conexiune cu mine .






Share:

Un comentariu:

  1. Dumnezeu este TATAL NOSTRU , daca omul a ajuns sa-si intoarca fata de Dumnezeu , credem cu totii ca am merita un sfarsit al lumii.Poate generatiile urmatoare nu or sa mai fie asa rai ca noi .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!