28.06.2011

Cum facem dintr-o zi in care nimic nu a mers o zi perfecta ?

Sunt sigur ca toti avem si zile mai proaste si dam frau liber comportamentului nostru. Suntem tristi , deprimati si incepem sa aruncam ,,vorbe grele,, .
Eu am sa va descriu ce fac eu atunci cand am o astfel de zi .
O zi de impas poate incepe dimineata , sau pe parcursul zilei . Atunci cand am realizat ca ziua nu se desfasoara asa cum vreau eu , ma asez in pat si stau 10 minute si ma desprind de tot ce ma inconjoara . Ma gandesc numai la lucruri frumoase si fac un mic exercitiu la sfarsit .
Imi imaginez ca sunt singur pe o plaja in fata unei mari la un apus de soare . Deodata intru in apa si inaintez pana in punctul in care marea se adanceste mai mult si ma intorc inapoi .
Ce am rezolvat ? R: Am intrat ,,murdar,, in mare ,plin de ,,gunoaiele,, de care dam in viata si m-am intors curat .
M-am eliberat de toate problemele .


*Exercitiul pe care il fac , nu este inspirat de nicaieri , este un exercitiu facut de mine .
Voi cum faceti ?
Share:

2 comentarii:

  1. E buna ideea ta, dar eu procedez altfel. Cand o zi imi merge prost, practic nu imi pasa de partile negative, ma gandesc la lucruri pozitive, incep sa meditez si imi continui ceea ce faceam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faci foarte bine .
    Fiecare isi poate crea propiul exercitiu de incarcare pozitiva . Conteaza ca dupa ce ti-l faci , sa il si practici .

    Felicitari ! Ma bucur sa gasesc persoane care pun atat suflet in ceea ce fac .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!