28.06.2011

Minciuna ... un mod de a trai

Cu totii stim ce este minciuna , dar ne intrebam cateodata -,,DE CE ALEG CEI DIN JUR SA MINTA ? "
Motivele pot fi complexe , dar astazi voi enumera cateva motive si voi explica cateva lucruri cu privire la cuvantul ,,MINCIUNA" .
Putem fi incoltiti intr-o situatie limita si nu avem cum scapa decat sa spunem o minciuna . Dar de ce nu suntem constienti ca mintim ? Haideti sa spunem adevarul ,sa fim constienti de ceea ce s-a intamplat si de ceea ce va urma si sa spunem adevarul .Tot noi singuri am ajung in aceasta situatie , pentru ca tot noi ne-am creat aceasta problema si incercam sa iesim din ea prin aceasta metoda ,,mizera,, .
Trebuie sa stiti ca adevarul mereu iese la iveala .
Dumnezeu ne-a lasat puterea deciziei , sa decidem calea pe care sa mergem si sa luam singuri decizii in viata .Dar il ultimii ani (zeci sau sute) , lumea s-a schimbat radical , parca sunt ,,inzestrati,, cu puterea de a alege calea care NU este buna .
Despre mine : NU MINT ! Imi asum raspunderea de actiunile mele pe care le desfasor si intotdeauna am spus adevarul indiferent de consecintele pe care le trag si peste care trec cu usurinta deoarece tot eu mi-am construit aceste consecinte in urma actiunilor mele .
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!