28.06.2011

Raspunsul la o intrebare

Am primit printr-un email si vad si aceasta intrebare si pe alte site-uri .Intrebarea este : -,,Cum pot fi mai aproape de Dumnezeu ? ".
Am sa va raspund la aceasta intrebare .
In primul rand , in fata lui Dumnezeu toti suntem egali .
Aici sunt doua contradictii , una - toti suntem egali si a doua este cea pe care o voi spune in randurile de mai jos .
Ca sa fii mai ,,aproape,, de Dumnezeu trebuie sa fii in primul rand credincios,sa crezi in Dumnezeu .
Dumnezeu este Tatal Nostru. EL ne-a lasat pe Pamant cu un rost . Noi nu trebuie sa ne indepartam de la credinta .
In primul rand nu este bine sa-i ceri lui Dumnezeu nimic . Am intalnit o persoana care s-a dus la biserica sa ceara o casa (am scris despre acest lucru in articolul CREDINTA IN DUMNEZEU),si el se bate cu pumnul in piept ca este credincios.
Nu trebuie sa te lauzi ca esti un om credincios , credinta din tine va iesi la iveala singura si va arata celor din jurul tau ca tu esti un om credincios .
Acum sa revin la idee , pentru ca am deviat putin pe alta tematica .
Deci , cum spuneam , lui Dumnezeu nu trebuie sa ii ceri . Dumnezeu ti-a dat viata , pe care fiecare din  noi o modelam cum vrem .Avem asupra noastra puterea de a lua decizii in viata .
Pun pariu ca sunt multi care nu i-au multumit lui Dumnezeu pentru ceea ce are si pentru ziua care a trecut .
Multi ne ducem la biserica nu sa ascultam slujba , sa ne curatam sufleteste si sa plecam incarcati cu energie pozitiva , multi ne ducem pentru interesele propii .
Share:

Un comentariu:

  1. Eu cred mai mult in a doua varianta .
    Este parerea mea : nu suntem toti egali in fata lui Dumnezeu , suntem toti oameni in fata lui Dumnezeu dar nu pot fi eu egal la judecata de apoi cu unul care a facut crime sau care a creat numai necazuri cat a trait pe Pamant.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!