27.11.2011

Leapsa

Inainte de a incepe...pot spune ca este prima leapsa pe blogul VIZIUNI DIN VIATA !
Iti multumesc mult pentru leapsa Lavinia (C.L.M.'s Blog)

Sa incepem :
Cel mai de pret lucru : Viata .
Cand sunt suparat/a : Ascult muzica... ma ajuta sa gasesc rezolvarea oricarei probleme !
Cand vreau sa ma relaxez : Ascult muzica !
Cea mai frumoasa vacanta: Toate !
Locuri unde as trai: As trai oriunde , dar totusi ...imi place foarte mult America .
Cel mai fericit/a am fost:Au fost clipe de fericire si clipe de tristete...nu am acordat atentie cand am fost eu ,,cel mai fericit"
Nu spun nu propunerii  : .........
Ma feresc de :oamenii cu doua fete .
Am emotii cand : Nu am emotii niciodata !Nici macar la un examen...nu am de ce .
Regret ca : Nu am regretat niciodata nimic .
Nu as renunta niciodata la : Viata...
Cei mai buni prieteni :sunt cei care ma inteleg si sunt aproape de mine , indiferent de situatie...si invers....bineinteles
Ma enervez cand : vad atata prostie. OOO DAAA!
O zi perfecta :Nu exista ,,perfect" , exista zile bune si zile mai putin bune .

Ce te motiveaza sa scrii pe blog?
Foarte multe lucruri , cred ca as sta 2 ore sa le scriu pe toate .

Cum reactionezi la comentarile negative ?
Incerc sa le ignor . Daca nu pot trece cu vederea , pur si simplu tin acelei persoane un mic ,,discurs"...

Cum te-a schimbat pe tine blogul ? 
M-a schimbat in bine...mai ales ca am cunoscut persoane speciale si cu suflet bun .
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera?
Asa cum am scris si mai sus , am cunoscut multe persoane in aceasta ,,lume a blogurilor" , dar doar cateva persoane din cele cunoscute sunt persoane minunate , cu suflet bun etc. ...nu sunt cuvinte atatea cuvinte incat sa le descriu . Si sincer le multumesc ca sunt asa !

Cine te-a influentat sa faci blogul ?
Eu...

Inima ta este intreaga ?
......nu inteleg sensul...

Placi pe cineva ?
...nu raspund...

Persoana aceea te place pe tine?
...nu raspund...
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!