19.11.2011

Scurt metraj...O intamplare...De citit !

Iata ca timpul mi-a permis sa fac un off-road intre ocupatie si relaxare si mi-a permis sa ma strecor cateva minute pentru a scrie pe blog .
Nu vreau sa va plictisesc cu vechile vorbe : ,,n-am timp" , ,,prea ocupat" ...bla bla...bla...


Va spun ceea ce am patit ieri ...cu exactitate .
Am avut o surpriza deloc placuta ...
Dupa ce am sosit de la liceu m-am dus pana la cel mai apropiat magazin sa fac cateva cumparaturi . La intoarcerea de la magazin am traversat soseaua , precizez ca PE TRECEREA DE PIETONI ; dupa ce am traversat am mers cativa metri pe marginea soselei ca sa ajung la drumul pe care trebuia sa merg deoarece trecerea de pietoni este pusa in dreptul unui sant , asa ca daca trebuie sa traversezi pe trecerea de pietoni trebuie sa mergi neaparat vreo 10-15 metri pe marginea soselei .
Cu 2 metrii inainte de a coti spre acel drum , s-a auzit o masina ,,turata" in spate ...nu m-a interesat de ea asa ca nu am intors capul , doar ca atunci cand a ajuns in dreptul meu , pasagerul din dreapta a deschis geamul ...si din viteza care o avea masina mi-a dat cu o sticla (din sticla) de bere in cap ... sticla era plina de bere , insa nu mai avea capacul pus . Sticla s-a spart in capul meu pana la cel mai mic fragment , iar in cap eram ud si cu spuma de bere . Acestia au calcat si mai tare pe acceleratie pe urma...
Cam asta mi s-a intamplat ieri , vineri la ora 14:25 ! 
Concluzia despre acesti oameni ? ... Va las sa o trageti voi ...
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!