25.11.2011

Muzica - partea a 2-a

Ei...uite ca am ajuns sa scriu zilnic pe blog...offf...ce bine :d Imi place de cand am mai mult timp liber ...
Cu ceva timp in urma (1-2 luni) am facut un articol despre muzica...ce inseamna muzica in viata noastra . Iata ca acum sunt nevoit sa mai fac si a doua parte .

Vreau sa spun ca traim ascultand muzica , ascultand muzica care noua ne place si ii criticam pe altii de muzica ascultata .

FIECARE ASCULTA CE MUZICA II PLACE !!! 
Adica daca intr-o societate (grup) se asculta numai manele si vine x cu muzica pop , dance , techno este ridicularizat , luat peste picior si neacceptat in grup , astfel singura lui metoda de a se integra intr-un grup (societate) este ca si el sa inceapa sa asculte manele .
GENURILE MUZICALE SPECIFICATE SUNT DOAR EXEMPLE !!!


Niciodata nu am ascultat muzica care nu imi place .Eu ascult foarte multe genuri : R&B , POP , TECHNO , Muzica Romaneasca si pot spune ca ascult melodiile cu placere . Adevarul este ca si eu traiesc intr-o lume in care melodiile in limba engleza sunt ridicularizate , la fel si celelalte genuri ca pop , r&b si techno .
Adica vreau sa subliniez ca pe langa faptul ca traim in anumite societati in care se marginalizeaza cei care au probleme cu greutatea , cei care nu fumeaza , cei care nu chiulesc de la ore si toate astea...acum se marginalizeaza si cei care nu ascult anumite genuri de muzica...hai ca am ajuns sa o vad si p-asta...
Concluzia ? Va las sa o ziceti voi ...
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!