23.11.2011

Un gand...o vreme !





Iata ca au trecut si aceste zile mai incarcate si mai obositoare pentru mine .Am terminat tezele ...ooo...da...si testele :d .
Multe dintre activitatile pe care le aveam pana acum 3-4 zile au disparut ...lasandu-mi mult timp liber cu care nici nu stiu cu ce sa il ocup , am ajuns sa ma plictisesc .


Am zis sa scriu acest articol deoarece un articol cu o intrebare mi-a sporit pofta de a va impartasi cateva idei/opinii de-ale mele . In articol era pusa urmatoarea afirmatie ,,Despre cum isi creste un parinte copilul " . In interviurile date de multe persoane eu am considerat doar 1 singur raspuns bun , restul nu am fost de acord cu ele , iar dupa citirea articolului am tras o linie si am constatat ca educatia unui copil consta si in violenta (In Romania) , mai ales atunci cand un copil face rele .
Asa cum am zis...nu am fost si nu sunt de acord cu acel articol . Nu ma bag in deciziile nimanui si nu vreau sa influentez sau din cauza acestui articol sa se revolte unele persoane (aici fiind cazul de parinti) .
Ce-i drept , poate unii considerati ca nu sunt in masura sa vorbesc despre cresterea unui copil ...VA DAU DREPTATE ...va aduc si argumente :
- nu sunt parinte (deci nu am de unde sa stiu)
- nu am studii in psihologie sau in alte domenii ce includ copii .
Dar va mai aduc un argument ...Am fost copil...si stiu cum este sa fii copil , toti stim...toti am fost copii...si sunt sigur ca puteti trage si voi concluziile .
Copilul este o veriga slaba , atat fizic cat si psihic , orice amanunt (detaliu) pentru el este foarte important asa ca nu trebuie neglijat comportamentul fata de un copil .
In primul rand , cand un copil va intreaba ceva , faceti-va timp si raspundeti-i astfel acesta va prinde foarte rapid informatiile date de dumneavoastra si astfel isi va dezvolta psihicul cat si vocabularul . Alegeti sa NU il mintiti , deoarece pe urma riscati sa va dati singuri de gol iar el va observa imediat acest lucru . Nu raspundeti cu violenta atunci cand copilul face ,,rele" . El este mic , nu stie atatea lucruri cate stim noi , nici nu are cum la acea varsta cat de bine educat ar fi . Si noi am fost mici...ce ? noi nu am facut rele ?...se mai intampla .
Este foarte important sa nu apelati la violenta deoarece copilul nu uita SAU uita...dar foarte greu , iar pe viitor...dupa trecerea anilor veti avea surpriza ca el sa raspunda cu violenta . Stiti cum se spune : La violenta se raspunde tot cu violenta !!! si s-ar putea sa aveti surpriza aceasta peste cativa ani .
Nu va certati sau faceti gesturi obscene in fata copiilor ...ei au o memorie vizuala si auditiva la varsta frageda foarte receptiva . 

Nu vreau sa se inteleaga ca dau lectii , cum am mai primit astfel de ,,plangeri" pe mail ...NICIODATA NU VOI DA LECTII . Nu sunt omul perfect , sunt doar un om , sunt exact ca voi si gresesc la fel ca voi .ACEASTA ESTE DOAR PAREREA/IDEA/OPINIA MEA PROPIE LEGATA DE CRESTEREA UNUI COPIL . AM REALIZAT ACEST ARTICOL IN URMA CITIRII ARTICOLULUI DINTR-O REVISTA SI IN URMA CONSTATARII CA UNII OAMENII OAMENI ISI EDUCA COPII FOLOSIND VIOLENTA !

M-am intins prea mult cu articolul ...asa ca voi continua articolul cu a doua parte in 24-48 ore !
Share:

3 comentarii:

  1. Eu cred ca printii ar trebui sa fie educati:) nu copii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa judec parintii de ,,attitudinile" la care apeleaza in educarea copiilor , dar iti dau dreptate in ceea ce ai spus Lavinia .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!