21.11.2011

Sfarsit de toamna...inceput de iarna

Stiu ca am intarziat cu aceasta postare ...dar asta este...eu am zis sa o las dupa ce cade bruma...deci...iata .
A mai trecut o toamna , insemnata intr-un calendar care azi devine prafuit pe acest anotimp care pe viitor va fi demult uitat , iar calendarul pe care ieri ne uitam ca incepem scoala va fi ars sau aruncat peste o bucata de vreme , devenind nefolositor in ghidarea noastra prin timp .
Pe o parte ma bucur ca a venit iarna , pe o parte nu ma bucur ... Iarna are farmecul ei , sarbatorile ei (Mos Nicolae , Craciunul) care nuanteaza acest anotimp .Pe alta parte nu-mi place frigul...brrrr....deloc !!! Iar incep sa ma imbrac la Yety :)) .
Se pare ca aceasta iarna vine cu viroze foarte multe... Am vazut la Tv ca sunt foarte multi copii care au viroze...
Un sfat : Imbracati-va gros ...dar nu prea gros sa muriti de cald pe urma...AVETI GRIJA DE SANATATEA DUMNEAVOASTRA !!!
Nu vreau sa par rautacios ...dar unii sunt inconstienti de unele lucruri ...zilele acestea cand afara erau -5 grade , copii mai mici si de varsta mea umblau pe afara in bluze...Hai sa devenim realisti ...daca la -5 grade umblii in bluza la +20 grade primavara deja nu mai porti nimik pe tine...In fine...Nu vreau sa judec pe nimeni , nici nu pot face acest lucru...doar v-am relatat ceea ce eu vad in fiecare dimineata la orele 7:30 - 8:00 .
Diminetile sunt cu adevarat friguroase , dar pe parcursul zilei temperatura ajunge pe la +2 grade...totusi de suportat. Insa nu ma plang... Caldura avem la liceu...cand plec de acasa ma imbrac bine...deci infrunt frigul cu succes :d . Deja dau in prognoza vremii ...si ma deviez de la subiect :)) .
...Mai vreau sa spun ca maine am teza la romana...cea mai grea teza :(( ... dar trec eu si peste teza la romana...am avut de invatat cam mult , asa ca ziua de astazi mi-am petrecut-o invatand si mi-am taiat din orar toate celelalte activitati pe care le aveam .Am dat doua teze (la fizica si la mate) si mai am teza la romana...abia astept sa scap :d
Nu mai lungesc vorba... Va las o poza care sa va arate un inceput de iarna : 



Share:

Un comentariu:

  1. Frumoasa fotografie:) si eu ma imbrac:) decat sa tremur si sa racesc mai bine mai pun o bluza pe mine:)

    Bafta la teza:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!