26.11.2011

Caz : Relatie parinte-copil ...SOCANT !!!

Acum 2-3 zile am facut articolul despre relatia parinte-copil si educatia acestora .Iata ca azi dau peste un caz cu totul si cu totul socant !
ATENTIE !!! Descrierea actiunii consta in violenta ! Nerecomandat spre citire celor care au sub 18 ani !
O colega de liceu , cu cativa ani mai mica ca mine (1-2 ani) , care invata foarte bine a trecut ieri printr-un mare impas .
Cand fata a ajuns acasa , aceasta a fost luata la bataie de parintii sai pana au bagat-o in spital .
Surse neoficiale (colegi si vecini) spun ca fata era plina de vanatai , la o mana avea venele taiate si a ramas si fara bucati de par din cap . La sosirea ambulantei , fata era inconstienta .Aceasta a fost batuta de parinti pana la inconstienta . Tot surse neoficiale spun ca parintii se aflau in stare de ebrietate . 
La sosirea la spital fata a primit toate ingrijirile medicale necesare , acum fiind constienta si se afla in afara oricarui pericol .
Politia cat si Protectia Copilului a fost sesizata , fata va ramane in spital pana se va reface , aceasta are si consiliere psihologica . Dupa iesirea din spital fata va ramane la un centru de plasament pentru copii . (In urma acestor spuse trag concluzia ca parintii au fost decazuti din drepturile parintesti) .
Ce pedeapsa vor primii parinti ? Inca nu se stie ... !!! 

ATENTIE !!! : CITIREA ACESTUI ARTICOL NU ESTE RECOMANDAT COPIILOR SUB 18 ANI !!!

In afara acestui subiect vreau sa spun ca am adaugat platforma de blog si pentru mobil.De-acum inainte puteti accesa blogul VIZIUNI DIN VIATA si de pe internetul telefonului mobil !
Share:

4 comentarii:

  1. Ce sa zic, aiurea! Eu zic sa ii decada din drepturile parintesti caci nu merita :-j
    JALNIC!`

    RăspundețiȘtergere
  2. Odata ce nu o mai lasa acasa nici dupa iesirea din spital , automat i-a decazut din drepturi .
    Eu am pus in paranteza si am si precizat...informatiile sunt din surse NEOFICIALE !

    RăspundețiȘtergere
  3. :) inteleg
    ai o leapsa la mine: http://crazy-in-loveee.blogspot.com/p/leapsa-time.html

    :D o seara frumoasa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult pt leapsa Lavinia .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!