22.10.2014

Review: E-Boda V38S Sunny - Dual Sim




Sursa poza: emag.ro

Saptamana trecuta am comandat un telefon E-Boda V38S Sunny - Dual Sim pe negru, care mi-a sosit foarte rapid si de care ma declar multumit.

Configuratia telefonului este urmatoarea:
Procesor Dual-Core de 1.2Ghz
Ram: 512 MB
Dual Sim: un slot SIM si un slot Micro-Sim.
Memorie interna: 4 Gb (poate fi extinsa cu un card micro SD de pana la 32GB)
Camera foto: Fata - 0.3MP / Spate: 3.2MP
Wifi
OS: Android 4.2 (Jelly Bean)

Am fost putin sceptic in ceea ce priveste calitatea telefonului dar m-am inselat. Cartelele functioneaza simultan iar comutarea intre ele se face foarte usor. Telefonul este destul de subtire si am incercat sa-l "stresez" cu tot felul de aplicatii si jocuri. Ghici ce? Toate aplicatiile si jocurile functioneaza perfect fara sa se miste vreun pic in reluare.
Telefonul a costat 300 lei dar azi am observat ca cei de la emag.ro l-au lasat la pretul de doar 250 lei. Telefonul merita toti banutii. Sunt foarte multumit! In curand, va urma un review video al telefonului deci, stati pe-aproape.

Calificativ: 10/10
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!