23.10.2014

Cat timp alocam sportului?

Sportul este esential in viata noastra pentru mentinerea sanatatii si tonifierea muschilor. Majoritatea dintre noi nu facem sport deloc sau foarte rar si asta datorita faptului ca nu detin timp liber. Jobul, in cele mai multe cazuri, nu ne permite sa ne ducem la sala pentru a face sport. In ceea ce ma priveste pe mine, am facut sport in cei patru ani de liceu si anume, basket. Dupa ce-am terminat liceul, nu am mai avut timp de sport datorita jobului si a proiectelor de care ma ocup in particular. Insa putem face sport si acasa, fara sa mai fim nevoiti sa mergem la sala. De curand, am descoperit pe internet un nou fel de sport care se poate face acasa si care nu necesita echipamente sportive ci doar putin timp din partea noastra. Cred ca 30 de minute pe zi sunt suficiente pentru a face cateva exercitii menite sa lucreze toti muschii corpului. Va las mai jos un video ca exemplu iar daca va place, va puteti apuca si voi de treaba. Acesta este un canal de youtube dedicat acestor tipuri de exercitii. Va puteti abona si voi. Eu m-am apucat de aceste exercitii de doua zile si-mi place mult.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!